Inlägg från: SanniXx |Visa alla inlägg
  • SanniXx

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Weee.. här kommer jag springandes in i nya tråden, eller nja.. Man är inte så smidig på att springa direkt =)

= Gravid - BF 12 mars - En flicka (Ida?) =
  • SanniXx

Lillie74: 9 kg? Onormalt mycket.. jisses. Nu känner jag mig dum Jag har gått upp 14 kg.. MEN jag vet att det är väldigt mycket vatten

• SanniXx

Tack cirpen för tipset, det ska jag göra

• SanniXx

Jag är såååå glad nu!! Fick svar om HP idag.. Jag fick hel HP beviljad från den 11 januari Jiiiipppiiii.. Sen fick jag kallelse till UL den 16 januari.. (inget rutin, dom ska kolla så inte min moderkaka ligger för utgången som den gjorde i v19).. Fast jag vet att den har flyttat på sig eftersom jag var på UL i 3d men klart jag vill se lillskruttan 1 sista gång innan hon kommer ut till mig

• SanniXx

majlinsa: Jag skickade in mina papper förra veckan så det gick väldigt fort

• SanniXx

Hoppas det blir fika efter den 11:e i januari så kan jag följa med denna gång Hur många var ni sist?

• SanniXx

majlinsa: Jag skulle vilja, men lite svårt att göra på sig själv

• SanniXx

majlinsa: Jag har nog många killkompisar som skulle kunna ställa upp.. haha Ja får se hur jag gör

• SanniXx
    Lillie74: Tack så mycket!! Jag har gjort min sida tillgänglig för alla igen, hade den spärrad förut för dom som inte fanns i adressboken.
    Spjälsängen har jag köpt begagnad, men det är en Brio Moon Lux, fast jag tror att det är den förra modellen än den dom säljer nu.. Men den är jättefin och sidan går att sänka och botten är ställbar i 3 lägen
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3