Inlägg från: SanniXx |Visa alla inlägg
  • SanniXx

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Vivs: Jag kissar lite mer än förut, men jag går på toa bara för att de läcker oxå.
    = Gravid - BF 12 mars - En flicka (Ida?) =
  • SanniXx
    cirpen: Tog inte alls illa upp för jag har faktiskt tänkt tanken själv Att äta rödbetor.. hehe..
  • SanniXx

De blir ju rosa. Jag tycker det var ett bra förslag..

• SanniXx

Sole: Ja verkligen! Läkaren hade så brottom ut oxå efter att ha undersökt mig för hon fick larm. Hon hann inte prata klart med mig..

Ska iaf få komma in idag igen då de rinner. Det är antagligen flytningar men ändå.. så mycket..

Just nu va SöS fullt så dom ska ringa när det finns plats..

• SanniXx

Hej alla underbara och tack snälla för alla meddelanden och tankar som är skickade!!

Så det kan gå! Det blir aldrig som man tänkt sig! Måste börja med att säga att ni har en otrolig känsla att vänta er.

Ida hade verkligen bråttom ut men mår bra. Hon vägde 1965g och var 42.5 cm lång. Föddes den 15 januari kl 15.08 i v. 31+6. Inte så liten

Jag kommer att vara inskriven på sjukhuset tills på fredag ungefär, sen får jag se om jag bokar familjerum på Neo då jag tyvärr inte får ta med mig min guldklimp hem ännu.

Vi mår iaf bra och jag är så stolt och lycklig!! Det är lite svårt att förstå att jag faktiskt har blivit mamma. Men att ha henne utanför magen är så underbart.

Många kramar från Sanna och Ida

(Flera bilder i galleriet)

= Mamma till IDA 070115 =
  • SanniXx

Ida är idag i v.32+1 och kommer iaf få stanna tills v.34+6 så det är en lång väntan, men bara hon kommer må bra så får man stå ut. Själv blir jag utskriven till helgen. Det känns väldigt konstigt att inte sen kunna gå till henne när man vill utan har resvägar..

Ni har verkligen små underverk i magarna Åh, dom är så underbara att lukta på och gosa med..

• SanniXx

Jag tror faktiskt jag har mera tid nu framför datorn än vad jag kommer ha när jag flyttar hem Väl hemma så kommer jag vara på SöS under den vakna tiden.. Måste mata, byta och gosa

• SanniXx

Undra om man ska ta och följa med på middagen iaf.. Hmm.. Jag vill men problemet är att ja pumpar var 3:e timme.. Även fast man inte har barnet hos sig dygnet runt så har man ett jobb.. hehe

= Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 =
  • SanniXx

Ser att ni pratar om smärtan under förlossningen.. Jag är tyst Hehe.. Ändå födde jag en liten sessa..

Tänkte bara rekommendera en amningskudde av allt Mycket smidigt..

• SanniXx
    Pippil8: Vi mår bra, eller det är lite jobbigt att inte få ta med Ida hem när jag går på kvällarna, men ett litet tag till får hon stanna. Hon mår bra, men har sina pulsfall ibland som hon ska växa ifrån..

Ont är bara förnamnet
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3