Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
aha är det nedladdningen från kameran till datorn så kan jag bara våran
aha är det nedladdningen från kameran till datorn så kan jag bara våran
hi hi
apropå kvinnofälla så vägrade en kompis till mig lära sig hur man sätter på vattnet till sommarstugan så en gång när vi skulle ha tjejhelg där så var hennes man tvungen att följa med och sätta på vattnet och sen åka hem! Nu var det inte så jättelångt, till Nyköping, men ändå!
vi har det ju också så lite, han byter däck på bilen (nja inte den gången han hade kört för fort o blivit av med körkortet, då gjorde jag det) och skruvar ihop möbler.
det sistnämda är nog mest för att jag är så lat
jag fixar mest hemma, men det är ju av anledning att jag är studen o är hemma mkt o han jobbar heltid. !
men visst hamnar man i sånna fällor!
Cirpen
tycker inte heller du är löjlig! Finns det någon av dina arbetskompisar som du står liite närmre som du skulle kunna vara tydlig med att du inte vill ha något ståhej som kan förmedla det till de andra??
Apropå gå hem, jag har världens ångest över det! Den 5 mars skriver jag en tenta och nästa är den 14 april, inte en chans att jag hinner göra den alltså. Det kan i praktiken betyda att om jag går hem efter denna kurs kan det vara 3 veckor (+ 2 extra om jag har otur) hemma och vänta! Iom att det är rätt slappt i skolan så slappar jag ju rätt mkt redan = jag kommer krypa på väggarna av att inte göra nåt på dagarna!
Jag skulle ju ioförsig kunna börja på nästa kurs, men hur kul är det att kanske nästan gå hela kursen och sen inte skriva tentan utan får vänta till omtenta i maj eller aug??
Sickens i-landsproblem man har!
ni som har hickande bebisar - idag och igår var det som det var en klocka i magen och "tickade" till mellan benen (nåja långt ner i magen iallafall ), är det bebisen som hickar då?
har nog aldrig känt det förut nämligen.
nu skriver jag igen!
har ett förslag, ska vi inte skriva våra riktiga namn i BF-listan (självklart för de som vill) för när vi har skrivit här är det lätt att glömma dem och svårt att hitta de inläggen
ja det höll på längre än en minut o man såg på magen att det hoppade
Håller med Ginger, det är riktigt flummigt och speciellt att det känns mellan benen på mig!
Kommer hickan från huvudet på bebisen då eller?
bebisens rygg??? hmmm undra hur den då ligger där inne om det var så långt ner i magen?
Fast ioförsig, det skulle inte förvåna mig om den vänt tillbaka, den lekte "hela havet stormar" med min mage för några dagar sen, specis så som det kände snär den vände sig med huvudet neråt.
apropå godis, kan de vara sockerberoende redan när de föds?
Björklöv
sova ja, det kan man göra rätt mkt nu
låter trevligt med träffar, tror att vi kommer vara fler lediga samtidigt
Ang. foglossning
min sitter i blygdbenet och det känns som jag suttit på en häst en vecka i sträck!
ikväll åt jag en fryspizza och 2 kexchoklad till middag, stackars unge!
jag får verkligen inte hålla den diet sen, då kommer jag vara orörlig av andra skäl än bebismage!