Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
Il tempo är alltid gott!!!
håller m. hade ingen fokus i början men nu satsar jag faktiskt järnet så jag ska hinnam allt innan jag ska få en bebis!
Il tempo är alltid gott!!!
håller m. hade ingen fokus i början men nu satsar jag faktiskt järnet så jag ska hinnam allt innan jag ska få en bebis!
Hej!
Den gamle o havet var suverän!!! så himla gott. åt nog alldeles för mycket för jag vaknade inatt av en liten spya i munnen. nice! En månad kvar idag!
börjar bli lite nervös att jag inte ska hinna flytta innan (nästa söndag)
ha en bra dag.
kram kram
åh! vad avundsjuk jag blir på er som ska ses på måndag. om det blir en träff veckan efter är jag på!!! då har jag sportlov!!! vattengympa nu. kram
Hej hej!
Fy vad jobbigt Torris!!!! Måste kännas surt just nu. Själv har jag varit uppe sen åtta och packat. flyttar ju nästa söndag så jag har en riktigt rolig helg framför mig (blä). någon som har ngt skojsigt inplanerat?
oj, vad ni har köpt saker. jag har vagno så har vi fått en säng o lite bodys. resten får komma allteftersom. har lite svårt att fokusera på förlossningen eftersom flytten kommer föra (förhoppningsvis).
ha en trevlig fredag!
kramar
Usch! Vad fruktansvärt! Hoppas hon och Emil mår bra! Måste vara riktigt blandade känslor.
KRAMAR!!!!
Hej!
Avundsjuk på er som lunchade!!! Vill gärn avara m nästa gång! En sjukt stressig vecka m flytt o rättning väntar men nästa är jag helt ledig i en ny lägenhet!!!!
kramar till er alla.
he he, ja - det var svittigt men jag tror nästan min kille tyckte det var ännu läskigare!
Blä!! Kl är över fem och jag har varit vaken i 2 timmar. så himla segt!!! hoppas jag kan sova lite när killen gått till jobbet runt åtta. behöver inte vara någonstans förrän k lett idag så förhoppningsvis får jag sova lite sen. har fått massa rättat i alla fall!
hoppas ni har en bättre sömn!
lillenlillen! lycka till m ul idag!
jag märker att det inte bara är jag som inte kan sova
ska till bm nu och kolla läget!
jaha - så det är semeldagen IDAG
har ätit typ 20 semlor sen jul så självklart ska jag äta en idag!!!
ha en br adag alla trots det vidriga vädret.
kram