Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

sorry, ingen aning!!!!

• bianca2

Hej!
    Sjkulle bara kolla om nätet funkar i vår nya lägenhet och det gör det!
    håller på att packa upp! jobbigt men sjukt roligt. skoj att ses på onsdag. kramar

• bianca2

Grattis Cirpen!!!! vilken söting!
    håller på att packa upp men skulle bara kolla att internet fortfarande funkade!
    ska vila nu.
    kram

• bianca2

ja, krångliga!!! eller så struntar vi o boka och käkar lite senare typ halv 2? jag äter ju aldrig lunch ute så jag har inte kolla på hur svårt det e m bord. soffan har kommit!! ska slutbetala imorgon så får vi nog den innan helgen!

• bianca2

tyckerdet låter bra! vad säger ni andra? som sagt, eftersom vi inte har "riktigt" uppkoppling ännu är det inte säkert att jag kankolla nätet hela tiden men jag försöker kika in så ofta som möjligt för att se vad ni kommer fram till.

• bianca2

13.00 blir perfekt! ridays, stureplan

• bianca2

hej på er! Oj vad ´ni skriver
    själv har jag lunchat m kompis idag, betalat soffa som troligen levereras i slutet av veckan, hämtat en lampa vi beställt + köpt duk o gardinstång. känner mig såååå duktig
    jag kommer absolut imorgon! ser fram emot att äta kött!!!!
    ang förlossningsbrev skrev jag ett för ett bra tag sen men jag har ju oxå gått hos en kurator på sös och fått en eläkarjournal.
    ha en bra dag. kram kram

• bianca2

Sole! ingen aning men det låter ju faktiskt som det skulle kunna vara slemproppen! Spännande!!!!

• bianca2

men det händer i alla fall ngt!!! själv har jag inte haft en enda värk eller sammandragning. min bebbe kommer aldrig komma!!!

• bianca2

jag har iskallt räknat medatt gå över minst en vecka eftersom mamma gick över 2-3 veckor m alla oss. jag kommer få en chock om bebben vill ut innan bf. men den har ju en egen vilja. en del säger att ,lla på killens sida och min svärmor har fått på bf-dagem 3 ggr!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3