Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
Bianca - GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Jätte roligt, vilken underbar söndag du hade.
Bianca - GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Jätte roligt, vilken underbar söndag du hade.
Stackars Cirpen! Hoppas hon mår bättre snart! Hälsa henne så mycket.
Sole - Synd att du har ont i öronen. Hoppas verkligen inte att du får en infektion. Och konstigt att hon inte skrev ut något för nässpraysberoendet.
Swenglish - Hoppas på dig som nästa föderska. Vad ska vi göra med dig för att din bebis ska komma ut NU? Hoppas inte du behöver bli igångsatt, det vill verkligen inte jag heller.
Har haft lite ont i mitt vänster ben det senaste dygnet. Väntar nu på att min BM ska ringa upp mig så jag får rådfråga med henne.
Är det någon annan som haft känningar i benen? På mig känns det lite som växtvärk och ibland lite stickningar i foten. Det känns mest i vaden med ibland även i hela benen. Har känt det kanske två ggr. tidigare när jag gått. Men igår gick det inte över och kändes även ibland när jag satt, nu känner jag också.
Ang. lunchen i morgon:
Äter nästan aldrig lunch i stan så är väldigt dålig på ställen. Kan bara stora ställen som Fridays och Hard Rock. Är det någon som har en bra idé?
Vivs - Det syns inget på utsidan av vaden och den är inte spänd. Har försökt känna om den är varmare eller kallare när jag känner av det, men har inte känt någon skillnad.
Blir lite nojig och rädd. Min pappa har haft blodpropp, tog koagligationstest i höstas och de visade att jag inte var i riskzonen.
Hoppas BM ringer snart!
Ja vart tog lillenlillen vägen? Tänk om hon ligger och föder?
Undrar också hur det går för Torris. Hon kanske är mamma???
Tänk Majlinsa, hon ligger förhoppningsvis med sin bebis i famnen och beundrar underverket. Ohhh, vill också ha min bebis i famnen.
Nu ska jag till IKEA med en väninna. Skönt att kunna strosa runt utan en otålig sambo i nacken som bara suckar och vill därifrån.
Bassekatt - Vilka fina bilder!
Soffy - Snart mamma? Låter som vi i alla fall borde ha minst en bibis till i tråden innan helgen.
Vad skönt att du mår bra igen!
I kväll har vi hämtat vår barnvagn!!! Äntligen kom den. Så i hallen står nu en splitterny Emmaljunga City Cross i färgen Java. Sååå fin. Ska "leka" lite med den
Nu har vi barnvagn och baby skydd så nu får bebben komma. Ser dock helst att den stannar inne ett litet tag till.
Ang. mitt onda ben. Enl. BM så är det förmodligen inget att oroa mig för. Har inte ont hela tiden och det är inte svullet, har ingen annan färg eller är varken kallare eller varmare än det andra. På slutet blir man tung och det kan göra att blodflödet blir sämre. Ska till henne på onsdag, så hon skulle kolla då.
Fridays blir jätte bra för lunch i morgon. Kl. 13:00 låter toppen, verkar som det funkade bra förra gången.
Så då bestämmer vi det... eller?
LUNCH tisdag kl. 13:00 på Fridays Stureplan.
Hellur
Swenglish
Lillie74
Ginger
Sole
Zul
J79
Lillenlillen
Frill - tog bort dig eftersom du är kvar i Gävle
Oj, blev ett argt mail såg jag, var inte meningen. Måste har varit mina snabba fingrar...
God morgon!
Är du fortfarande vaken murgrönan? Ser att den lilla gröna lampan lyser. Hoppas du kunnat sova någonting.
Var också vaken runt den tiden och ett tag framåt, men envisades med att försöka sova... gick inte så bra.
Lycka till idag Cirpen! Hoppas allt ser bra ut.
Och tack för länkten! Var mycket bra och nyttig information.