Inlägg från: Lillenlillen |Visa alla inlägg
  • Lillenlillen

Sole:

Om tjejen har gjort en massa knäppa saker i sin ungdom så skriv killars namn alternativt kodord för knäppa saker hon gjort/ni kommer ihåg på glasen, så kan hon få dem sen som minne. Killnamnen kanske kan vara känsliga för hennes man men typ ord för muppiga upptåg kan ju vara kul :D

• Lillenlillen
    Swenglish:

You're still here.... Ska inte du fööööööda snart!! *garv*. Sorry, fick bara sån lust... kram på dig
  • Lillenlillen

Idag ska jag äta lunch med min chef, gå en promenad med en killkompis i stan och sen eventuellt fika med en tjejkompis. Det är TUR att man har en almanacka så busy som man är!!

• Lillenlillen

Imorgon är det fredag (måste bara påminna mig själv), då ska jag på den där utförsäljningen av bebiskläder i Häggvik kl 11 men sen (typ efter lunch) är dagen fri för fika till sena natten

Sickla funkar absolut, inte varit där förut!

• Lillenlillen

Och här är inbjudan till utförsäljningen... Det är Name it barnkläder bland annat...

Massor av nya plagg ur

VÅRENS PROVKOLLEKTIONER 

Bestsellers Lager   (bredvid  Ahlsells)

ADRESS: Hammarbacken 6A, Häggvik   (Sollentuna) 

Öppet   11-17        
    Fredag 2 Mars                      

Lördag 3 Mars             

Söndag 4 Mars            
    Obs:endast kontant betalning

Alla Jeans 150:-       Fodrade vinterjackor  200:-             Fodrade Barnoveraller  100:-

Massor av nya barnkläder.    Herrskjortor 100:-        Barntrikå 30.-     Träningsoverall 50:- 

Vårens modeplagg från alla våra kollektioner.       Obs. Bara ett ex. av varje 

• Lillenlillen

Kollar ni på Du är vad du äter? Sofia wistam är beroende av Nezeril... *hintar speciellt vissa i tråden*

• Lillenlillen

Hej fikafolket!

Jag har fått förhinder (igen, suck) så jag kan inte komma till Sickla idag. Trist men sant. Ska iväg på utförsäljningen nu och sen fyller lillebror år så jag ska fixa en massa grejer inför det. Bebben får fortfarande GÄRNA komma nu men helst inte idag, vill att lillebror får ha sin dag ifred!

Kram på er!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3