• Hellur

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Inga bebisar i natt?
    Swenglish eller Lillenlillen, ligger ni och föder?

• Hellur

Blir avundsjuk på era drömmar. Har inte drömt någonting om slemproppar, vattenavgångar, värkar... Hade som mensvärk i natt dock, fast magen var krånglig och brukar ha det då.
    Mår lite illa idag, men tror att även det är magen. Är en som brukar ha problem med magen, som maggatarr.

I dag är det i alla fall två veckor kvar till BF! Så om fyra veckor är bebben i alla fall på väg ut.

• Hellur

Sole - Jag beställer samma som dig

Vi har också en City cross java. Fick den igår.

• Hellur

Ja, blir det någon lunch idag? Vad säger ni som är kvar på listan? Ska vi ses eller flytta den till annan dag?

• Hellur

För mig är det ok att flytta lunchen. Mår också illa och det blir inte bättre.

• Hellur

Lillie - Tänk om det är vattent? Vad spännande. Förstår om du vill vara hemma. Lycka till!

• Hellur

Har inte åkt till stan för lunch. Får dåligt samvete om någon kommer och vi inte är där.
    Jag som hade sett fram emot lunchen, men måste lugna ner min mage, mår inge bra alls. Ska försöka få i mig nåt lätt och nyttigt.

• Hellur

Tycker det är en bra idé att byta telefonnummer, blir mycket lättare då.

Namn ja, något man ska fundera på kanske? Vi har en lista, men har inte lagt ner så mycket tid på det, har varit så mycket annat som jag har fokuserat på. Men nu börjar det bli dax för att komma fram till några som vi gillar. Tycker det är jätte svårt.

• Hellur

Lillenlillen - Ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte kom in på lunchen. Har jätte dåligt samvete! Förstår om det var frustrerande och sitta där själv och ingen dök upp.
    Hoppas du inte är allt för arg på oss.

• Hellur

Mår inte illa längre. Det är skönt! Måddde riktigt illa där ett tag, och gjorde det i går förmiddags också. Undrar varför och just på förmiddagarna?

Har legat på soffan precis hela dagen idag, inte gjort ett s__t. Har varit väldigt skönt men nu börjar jag känna mig lite rastlös och oduglig.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3