• Vivs

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Oj, Soffy! Kanske något på G...spännande! Fast jag förstår att det är jobbigt med renoveringen men det löser sig ska du se! Själv är jag riktigt trött på magen nu! Alla förvärkar jag hade förut verkar vara som bortblåsta Tror bebisarna jäklas med oss, de kommer när man INTE vill!

• Vivs

Swenglish - jag har linser och tänker sätta i dem om det nu startar på natten. Avskyr också glasögon och har dessutom bara ett par som är trasiga... jag lär garanterat komma ihåg linserna iaf, är typ blind utan dem
    Hoppas din bror har rätt, att bebis kommer på datumet!!

Ha en trevlig söndagkväll!

• Vivs

Cirpen - vilken jäääättesöt dotter
    Försök sova lite och ta igen dig så får vi höra mer om allt sen!

• Vivs

Cirpen - det var spännande att läsa din förlossningsberättelse! Trist att det inte blev som du förväntat dig men jag antar att det ofta blir så.. Slutet gott i alla fall

• Vivs

Swe - sjukt att du är på BF-datumet!! Se till att kläm ut den lille nu.. man är ju sååå nyfiken

• Vivs

Lillen - jag såg inte ens nåt kön när de visade oss på ultraljudet så hur ska man kunna se själv...!

Swe - jag kommer också vara gravid i all evighet..börjar bli mer och mer säker på det nu. Känner lite molvärk och får en del sammandragningar ibland men mer än så händer inte i min mage! Ska till BM imorn får se om bebis överhuvudtaget är på väg åt rätt håll

Apropå lunchen i morgon så följer jag kanske inte med. Är tokförkyld och kanske borde vara hemma och försöka bli frisk i stället. Men om jag blir för rastlös av att vänta här hemma så dyker jag väl upp ändå!

Ginger - härligt att trycket blivit bättre! Nu är det bara kort tid kvar och du kan ju vila dig så det ska väl inte vara någon fara!

• Vivs

Ja, grymt jobbigt om man ska vara täppt i näsan under förlossningen! Kommer bli lika nässprayberoende som vissa andra i tråden

• Vivs

Sole - jag har också påbörjat ett förlossningsbrev men jag tycker det låter lite larvigt.. får nog börja om från början igen!

• Vivs

Sole - det låter som en del av slemmot
    Min kompis som är gravid och ska ha i april beskrev den som en äggula ungefär. Den hade ploppat ut i toan och hon visste inte vad det var... he he...

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3