Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

låter bra! ses där.
    spännande torris!!!!

• bianca2

tack för lunchen idag tjejer!!! hur gott o trevligt som helst
    har precis varit o handlat vit färg så "vi" kan måla väggar i helgen. även satt upp vår nya svarta kristallalmpa. och p åfredag kommer soffan. tjohooo!
    ha en skön kväll. kramar

• bianca2

jag fikar gärna med er imorgon. och jag har gärna sällis med er lillenlillen o björklöv! gärna på eftermiddagen men det kanske inte funkar för er?

• bianca2

efter lunch blir bra. de ska ju komma m soffan imorgon och min kille ska vara borta o besiktiga hans skruttiga bil (kommer aldrig gå igenom) så när han kommit hem runt ett kanske så kan jag dra.

• bianca2

hej! trevligt m fika imorgon! vår soffa ska ju levereras mellan 13-15. min kille ska besiktiga sin bil vid 10.00. han borde ju absolut hinna hem till runt 13.00 så jag kan åka o fika med er. har varit på vattengympa ikväll. grymt skönt. killen målar sovrummet vitt (var illblått innna). och jag diskar. shit - trodde aldrig jag skulle falla in under könsrollerna så tydligt...

• bianca2

är det ngn som vet hur man tar sig till sickla? tittade på sl men det finns ju typ 100 sickla. är det sickla köpkvarter?

• bianca2

Hej!
    tack för vägbeskrivning swe!!! jag kommer OM inte killen blir enormt försenad o inte hinner hem innan soffan ska levereras. vad blev det för soffa för dig swe?

• bianca2

björklöv i lillenlillen! hur åker ni från solna?

• bianca2

spännande Vivs!!! du kanske hinner före swe! själv känner jag absolut ingenting. om det inte vore för fettomagen så skulle jag inte ens märka att jag var gravid...

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3