Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
hjälp! jag kommer skita på mig när jag får en - har ju inte känt av en endatse sammandragning hittills !!!!!!!!!!
hjälp! jag kommer skita på mig när jag får en - har ju inte känt av en endatse sammandragning hittills !!!!!!!!!!
oj, swe - tråkigt m dåligt bemötande. själv har jag ju varit på sös ett antal ggr, både pga blödningar o samtal o jag har fått ett underbart bemötande. jag har skrivit att det är viktigt att barnmorskan informerar om allt som händer. har du "att föda"? där finns ett förlossningsbrev som e bra tycker jag.
sole - ibland är ju magen hård men det e minkille som märkt o inte jag
nu ska jag diska. min kompis har precis varit här o käkat kladdkaka.
lycka till alla!
ja! nu är daet dags att gå ut i solen o njuta. testade en färdknäpp så här på morgonen men ingenting
håller tummarna att lillen e o föder!
kramar
Grattis Lillie! 'o lycka till alla andra. själv ´har jag sprungit på stan hela dan! kram
Gtattis Frill, lillen o vivs! sitter här o lipar av lycka
det är ju fantastiskt!!!!
kramar
Fika eller Lunch i veckan:
Hellur - Tisdag, Onsdag, Fredag
(Swenglish - tisdag)
Björklöv - Tisdag fika efter 14.30, onsdag
Bianca2: alla dagar!!!
hoppas ni mår bra. vårt internet går inte fort. min killes jobb har haft inbrott i natt så han e hemma idag. tråkigt för dem - kul för mig!
lycka till alla! kram
hej! jag kan bara vara m en timme imorgon. måste vara hemma i råsunda innan halv 5. men hellre en lite´n stund än inte alls. kommer ändå vara på stan innan. har aldrig varit i sickla men har förstått att man kan åka från slussen? jag ringer nån av er om jag inte hittar. trevligt! kram
Tack igen swe! hoppas vi ses imorgon men för din skull hoppas jag vi inte ses! kram
hej tjejer!
hoppas fikat var mysigt. synd att jag inte komma men jag har haft besök hela dagen!!! vi har fikat o gått i solen. o ätit färsk ananas! hoppas det hjälper. kramar på er!
lillie! underbart söt!
swe - jag tänker på dig och håller alla tummarna hårt!!!!!!!!kramar
lycka till swe och karin!!!
själv har jag liksom de flesta av er njutit av våren. ha en underbar kväll. kramar
Frill! oj, vad fin adam är
imorgon har jag bf!!!! räknar dock m 2 veckor till!
Hej igen! måste fråga en urkorkad fråga. värkarna, börjar de alltid i nedre delen av magen eller kan de vara högre upp? har haft lite pyttesmå känningar men det e nog mest önsketänkande. vore så skönt om det satte igån av sig själv. mamma gick ju över flera veckor varje gång o jag antar att det är ärftligt. har i alla fall planerat in nånting varje dag denna vecka så jag inte ska klättra på väggarna alltför mycket...
ha en skön kväll - hoppas någon åker in till bb!!!
Grattis Medusa!
grattis Sole!
och kramar till bassekatt.
BF idag men inga känningar. gick en rask promend i 2 timmar. hoppas ngt händer ikväll. kramar
he he, det gör vi varje kväll men inget händer. envis bebbe
jag räknar iskallt m att bli igångsatt dåmin mamma blivit det. det ska generellt göra ondare o vara mer utdragna men för min kompis tog det bara 7 timmar så det är nog olika...
god morgon tjejer. skulle bara kolla in lite snabbt o se om d hänt ngt innan jag ska in till bm nu. bf + 1 idag. vill ha en liten bebbe i helgen...
hoppas murgrönan e inne o spänannde m swe karin kram