Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

hjälp! jag kommer skita på mig när jag får en - har ju inte känt av en endatse sammandragning hittills !!!!!!!!!!

• bianca2

oj, swe - tråkigt m dåligt bemötande. själv har jag ju varit på sös ett antal ggr, både pga blödningar o samtal o jag har fått ett underbart bemötande. jag har skrivit att det är viktigt att barnmorskan informerar om allt som händer. har du "att föda"? där finns ett förlossningsbrev som e bra tycker jag.
    sole - ibland är ju magen hård men det e minkille som märkt o inte jag
    nu ska jag diska. min kompis har precis varit här o käkat kladdkaka.
    lycka till alla!

• bianca2

ja! nu är daet dags att gå ut i solen o njuta. testade en färdknäpp så här på morgonen men ingenting
    håller tummarna att lillen e o föder!
    kramar

• bianca2

Grattis Lillie! 'o lycka till alla andra. själv ´har jag sprungit på stan hela dan! kram

• bianca2

Gtattis Frill, lillen o vivs! sitter här o lipar av lycka
    det är ju fantastiskt!!!!
    kramar

• bianca2

Fika eller Lunch i veckan:

Hellur - Tisdag, Onsdag, Fredag
    (Swenglish - tisdag)
    Björklöv - Tisdag fika efter 14.30, onsdag
    Bianca2: alla dagar!!!

hoppas ni mår bra. vårt internet går inte fort. min killes jobb har haft inbrott i natt så han e hemma idag. tråkigt för dem - kul för mig!
    lycka till alla! kram

• bianca2

hej! jag kan bara vara m en timme imorgon. måste vara hemma i råsunda innan halv 5. men hellre en lite´n stund än inte alls. kommer ändå vara på stan innan. har aldrig varit i sickla men har förstått att man kan åka från slussen? jag ringer nån av er om jag inte hittar. trevligt! kram

• bianca2

Tack igen swe! hoppas vi ses imorgon men för din skull hoppas jag vi inte ses! kram

• bianca2

hej tjejer!
    hoppas fikat var mysigt. synd att jag inte komma men jag har haft besök hela dagen!!! vi har fikat o gått i solen. o ätit färsk ananas! hoppas det hjälper. kramar på er!
    lillie! underbart söt!

• bianca2

swe - jag tänker på dig och håller alla tummarna hårt!!!!!!!!kramar

• bianca2

lycka till swe och karin!!!
    själv har jag liksom de flesta av er njutit av våren. ha en underbar kväll. kramar

• bianca2

Frill! oj, vad fin adam är
    imorgon har jag bf!!!! räknar dock m 2 veckor till!

• bianca2

Hej igen! måste fråga en urkorkad fråga. värkarna, börjar de alltid i nedre delen av magen eller kan de vara högre upp? har haft lite pyttesmå känningar men det e nog mest önsketänkande. vore så skönt om det satte igån av sig själv. mamma gick ju över flera veckor varje gång o jag antar att det är ärftligt. har i alla fall planerat in nånting varje dag denna vecka så jag inte ska klättra på väggarna alltför mycket...

ha en skön kväll - hoppas någon åker in till bb!!!

• bianca2

Grattis Medusa!
    grattis Sole!
    och kramar till bassekatt.
    BF idag men inga känningar. gick en rask promend i 2 timmar. hoppas ngt händer ikväll. kramar

• bianca2

he he, det gör vi varje kväll men inget händer. envis bebbe

• bianca2

jag räknar iskallt m att bli igångsatt dåmin mamma blivit det. det ska generellt göra ondare o vara mer utdragna men för min kompis tog det bara 7 timmar så det är nog olika...

• bianca2

god morgon tjejer. skulle bara kolla in lite snabbt o se om d hänt ngt innan jag ska in till bm nu. bf + 1 idag. vill ha en liten bebbe i helgen...
    hoppas murgrönan e inne o spänannde m swe  karin kram

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3