Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
åh dessa färger, får väl bli blå då eftersom annars kommer alla tro att det är en tjej
åh dessa färger, får väl bli blå då eftersom annars kommer alla tro att det är en tjej
för mig funkar vegetariskt!
Lisa
i den här tråden har vi skrivit våra riktiga namn (de som vill)
www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html
godmorgon tjejer!
zul
Vilken Mama mia går du på?
jag går på söder och ska då kolla med min BM om boxen, gratis är ju trevligt
Swenglish
snodde faktiskt en prenumerationslapp från en grav.tidning igår, men där var det filt + bok, inte ram. Jag väljer nog en extra tidning och köper en egen filt, tycker inte det var så fins med en "riktig" nalle på filten, måste vara ivägen tycker man...
Skriver in mitt riktiga namn i lunchlistan
MÅNDAG, LUNCH eller MIDDAG? Skriv in antingen eller eller båda, vilket som passar bäst.
(Swenglish) - lunch/middag
(Björklöv) - lunch/middag
(Ginger) - lunch(i stan)/middag
(Hellur) - lunch
SOFIE(Sole) - lunch
(Zul) - lunch
LISA (LillenLillen) - lunch
VIVI (vivs) - lunch
oj vad här skrivs!
tillbaka hemma efter en frukost på stan med en kompis, dock borde jag åka till skolan idag men jag orkar inte, är så trött efter sovit dåligt som vanligt på nätterna...
Jag sover mest på sidan men byter sida sjutiielva gånger per natt och är uppe och kissar minst 3 ggr.
är avundsjuk på er som nu är så nära, känns som jag har evigheter kvar! ( är i 34+2) och jag är bara så trött på magen!!!
Lillenkillen
den här inköpslistan följer vi lite för att se vad som är bra att ha hemma!
www.barntotal.se/startsidor/gravid_start/startkit_foer_bebisar/
Torris
vilken tråkig nyhet att börja föräldraledigheten med!
hoppas det löser sig för dig under föräldraledigheten med annat jobb!
Lillenkillen
Vi har ockås förutom din lista:
Amningskudde (fått låna)
Babysitter (rekommeneras starkt av alla mina kompisar som har barn)
Tygbjörn med batteri som låter som järtljud(också fått låna, ingen aning om ifall det ens behövs)
Babygym (behövs ju inte i början, fått låna)
Blöjhink(fått låna)
Hur har ni andra med andningslarm och sånt? Alla är väl nojjiga att bebisen ska sluta andas, men jag känner ingen som använt sånt ändå
järtljud= hjärtljud såklart