Hallå där! Här sitter jag och klämmer i mig bullar! Mmmm... är så hungrig hela tiden! Om jag inte småäter hela tiden så blir jag ARG...igår störde jag mig på min sambo som åt popcorn. Till slut sa jag åt honom att sluta äta. Då kastade han alla popcorn och då vart jag arg för det i stället! He he...lite märkliga hormoner i kroppen tror jag!
Frill - kolla Babylands hemsida, de har kampanjpris på sånt skötbord man sätter på badkaret..fast inte det man kan fälla upp, utan sånt man måste ta bort när man ska duscha/bada.
Swenglish - jag har också funderat på vad man ska ha i vagnen! Nu har jag köpt en åkpåse i fleece som jag tänkte bädda ner lilltjejen i. Kan ju klä på en liten overall när det är kallt och annat när det är varmt.. Bebisen ligger ju skyddad mot vind i vagnen.. Svårt när bebisen kommer i mars tycker jag!
Sole - min BM sa att några sammandragningar om dagen är normalt. Speciellt om de kommer när man är kissnödig, ställer sig upp, går mycket eller ligger på rygg! De ska inte komma i vila och det ska inte kännas som man har mensvärk samtidigt. Hör med din BM tycker jag! Angående nappar så har jag köpt ett par...de är så söta
Har en örontemp, kan rekommendera det, enkelt och smärtfritt! Har köpt en filt i fleece, tänkte köpa en sån där gallerfilt också..kanske är bra, vad vet jag.. man lär ju köpa en massa onödiga saker
Nu ska jag ta en prommis med ena kissen!
Ha det bra alla!