• Vivs

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Börjar kännas som en AA-grupp det här...

• Vivs

Halloj!
    Mycket trevligt igår som sagt och kul att ha ett ansikte på alla! Ingen såg ut som jag tänkt mig, det var roligt

För att avvika tänker jag gissa på Lillie74 som nästa föderska!

Men vi får väl se, det blir väl den man minst anar....

• Vivs

Swenglish - grattis till det med FK! Alltid skönt när såna där grejer löser sig! Jag hoppas du har rätt i din gissning.. att nästa blir jag alltså... jag längtar efter min bebbe, hon får gärna komma ut SNAAART! Inte idag bara, för min kille är i Tyskland...

Jag heter egentligen Viveca men det finns inte många som kallar mig det.. så Vivi är det vanligaste att folk säger

• Vivs

He he.. kul att läsa i den där gamla länken, Swenglish.. vad orutinerade vi var... ha ha...

• Vivs

Jag har oxå lagt in sjukhus i tråden...
    Ändrar tillbaks mig i gissningen om vem som blir nästa föderska! Tror på Lillie74, vi kan ju inte gissa på de som är självklara ju

• Vivs

Hallå alla! Gud vad ni skriver..kul! Idag när jag vaknade hade jag grymt ont i bäckenet... som ett brev på posten för att man går in i v35! Typiskt, varje steg jag tar ömmar som 17! Tur jag är hemma och bara behöver röra mig mellan datorn och soffan

• Vivs

Tror man känner hickan tydligast på bebisens rygg... Min bebbe hickar typ 4-5ggr/dag! Speciellt när jag äter choklad, då passar hon på att dricka en massa, det lilla godismonstret

• Vivs

Säkert... min kommer bli det! Hårt att börja livet med choklad-avgiftning

• Vivs

Ha ha... sportlov v39! Det var kul... och ingen annan märker något för alla är lika tröga
    Swenglish - jag känner inte som skavsår snarare som jag redan fött barn... Undrar hur det kommer kännas när man verkligen gjort det!! Jag går lite konstigt bredbent och har ont både bak och fram i bäckenet...

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3