• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

AJ AJ

jävla foglossning gör att jag knappt kan gå idag och jag måste till skolan för att lämna anteckningar till en klasskompis

Kan man få färdtjänst måntro??

• Sole

är det nån mer än jag som har riktigt jobbiga ilningar i underlivet?

Det + att det känns som att man har nåt som nästan håller på att ploppa ut fast det inte gör det?

Antar att bebisen huvud ställer till med allt detta men den måste ju ligga riktigt långt ner för att det ska kännas såhär?

En annan fråga:
    är det nån mer än jag som senaste veckorna (ni som vet att er bebis vänt sig) har fått mkt lättare att ligga på rygg?

• Sole

jobbigt med nya Barnmorskor, men ni slipper iallafall fylla i er egen journal!

• Sole

Cirpen när du läser detta - Grattis!!
    Kommer inte ens ihåg om du skrivit att nåt var på G...?

Idag har jag foglossningen från helvetet, vill bara gråta (och puckla på alla människor som INTE erbjöd plats på tunnelbanan idag, onda ögat fungerade inte). Känner mig deppig och ledsen, ville ju gå förbi affären och handla nån god mat att överraska maken med, men han får väl antingen köpa själv eller så får vi ta bilen till nån restaurang, jag kan ju knappt gå...

Swenglish

mediacenter är när du har allt i datorn, musik, bilder, tv etc.
    just med tv-delen kan du programmera in att den ska spela in en hel serie tex så du slipper hålla koll på när de går, spara massa filmer och serier (eller motorcykelgrejjor som vivs kille ). Den kan se ut som en dvd typ och du har den kopplad till TV-skärmen. En inspelningsbar DVD med extra allt kan man säga.

är man tv och filmfreak är det drömmen att ha en sån

• Sole

Lunch: ONSDAG

Swenglish
    Bianca2
    Ginger
    Lillenlillen
    J79
    Björklöv
    Sole (antagligen)

• Sole

Swenglish
    jepp det är allt i ett! har även radio förutom vanlig musik som du kan spela. Dessutom är det ju "vanlig" dator så du kan sitta och surfa och titta på Tv-skärmen istället.

jag har ju inte haft problem med det där att folk inte har stigit upp för mig innan och då har det varit kvinnor och utländska män

• Sole

hej tjejer, hoppas ni hade en trevlig fredagskväll!

Vi var ute och åt med ett kompispar och firade lasses födelsedag samt att de hade förlovat sig, så det blev en liten slurk champagne för min del

Sen var vi och käkade på Den gamle coh havet, om jag inte minns fel var Bianca där på alla hjärtans?

Supergott och trevligt var det iallafall!!

Ikväll har vi ett femtontal personer över på mat och lite festligheter, så snart gäller det att börja fixa med det!

Ska prova att göra björnbärsbruschetta till efterrätt, lät så himla gott!
    (man rostar sockerkaksbitar i ugnen, har sedan på en röra av grädde, mascarpone och pistagenötter pch toppar med björnbär)

• Sole

vivs
    härligt! mina är ju slut för länge sen!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3