• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Cirpen

Det är så spännande att höra vad vi har att vänta oss, kan inte riktigt fatta att vi snart får en ny familjemedlem!
    Ska gå in och läsa din berättelse!

Zul
    ja hon är kanonbra! Sista gången var igår.

Inatt har ena bröstet läckt som ett sålloch bebis har sprakat som sjutton så det var lika bra att gå upp nån timme.

Ser att Björlöv även är uppe vid den här tiden (pekar på gröna knappen)

• Sole

halloj!

lyckades somna om så nu måste jag hoppa (nåja gå) in i duschen, äta lunch och sen sticka till skolan!

Swenglish
    grattis på BF-dagen!

Ginger
    Grattis till ledigheten! Min börjar officiellt kl 13.00 på lördag, men jag började vara ledig lååångt innan

Vi har ju alla träffats några gånger och man är ju uppriktigt spänd på att få se era bebisar också och höra om förlossningen

From nu är det informationsplikt innan man åker in

Ni som ligger runt BF-datumet, förstår att det måste vara jobbigt att folk frågar ifall det blivit nån bebis. Konstigt egentligen - man skulle ju liksom inte kunnna glömma att berätta en SÅN sak??

• Sole

Lillenlillen

Madame Zaritska sa att vi ska få en flicka

• Sole

lillenlillen
    man tycker ju själv att man är gravid i en evighet, behövs ju inte att nån annan påpekar det också.

Ja visst är det sjukt att vi ska få en tjej??!! Nu måste vi ju börja tänka på tjejnamn istället

• Sole

lillenlillen

är det du som snott MIN kokosnöt?
    Så kände jag förra veckan, nu är det borta.

BM sa dock igår att han (oj förlåt HON) har sjunkit ner rätt mkt nu, men det kan väl aldrig vara så att man får för tidigt?? *frustrerad*

• Sole

ha ha en rolig grej hände igår;

jag vaggade över Medborgarplatsen för att ta en hamburgare innan vår kurs igår kväll och en envis kille ville prata om nåt projekt för att rädda världen - typ.
    Jag sa att jag inte hade tid
    - men fem minuter har du väl ändå, sa han och gav inte upp.
    då öppnade jag upp jackan som värsta blottaren och sa;
    -med den här (och pekade på magen) orkar jag inte stå i fem minuter.
    stackars kille såg ut som jag verkligen hade blottat mig och fick fram ett chockat OJ! och försvann sen som en avlöning

Har börjat förstå att jag har rätt stor mage nu

• Sole

lillenlillen

nä jag vet och det är deprimerande att det inte finns ett enda tecken som talar om när det är dags.
    jobbigt att ingen erbjuder dig plats på tunnelbanan, hände mig i fredags och hade det inte bara varit att jag skulle en station hade jag frågat rakt ut, blev sjukt irriterad - särsklit när det var den värsta foglossningsdagen någonsin!

Vivs
    jobbigt med förkylning - krya på dig

Jag hänger nog inte heller med imorgon, MÅSTE börja plugga till min tenta *suck*

• Sole

he he den ligger först på min lista över vad som bör packas i BB-väskan

Apropå sånt, har nån av er skrivit ett förlossningsbrev?
    Jag har börjat lite men tycker det är grymt svårt!

• Sole

Swenglish

"Håll ihop benen så mycket som möjligt!"

ha ha det skulle vi alla tänkt på för nio månader sen

Angelicious
    jag tycker också det låter misstänkt likt foglossning! Prova att sova med en kudde mellan benen så bäckenet ligger rakt under natten.

Apropå slempropp (ingen som äter nåt nu va??) hur ser den ut?
    Det var nämligen URSÄKTA; KÄNSLIGA KAN HOPPA ÖVER NU en gulvit seg rätt tjock tråd i trosan när jag var på toa, typ en sån som man har vid ägglossning fast ännu segare och lite gulare...

kan det var en del av den berömda proppen?

• Sole

Björklöv

gillar inte fröken Berghagen av nån anledning.... lyllos dig som är rörlig iallafall och hoppas det var trevligt pass!

Lyssnade på en låt som heter Rullar fram på min mobil, känns rätt träffande just nu!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3