Inlägg från: Swenglish |Visa alla inlägg
  • Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Åh den var fin Lillen!

Ginger- visst var den bra! Och Stieg L är perfekt lättläst gravidläsning, snart klar med den!

bianca- bra att det gick bra hos BM!

tack för kakorna Sannixx!

Apropå godsaker kan jag tipsa om The English Shop i Söderhallarna, de har ett chokladpulver med mintsmak som bubblar lite, hur gott som helst! Aero mint heter det.

• Swenglish

Grattis Lillie och Vivs med BF idag! hoppas NÅN kan få sin bebis snart-lite stiltje här tycker jag...

här händer INGENTING! Låg och läste till 1 inatt, sen fick jag lite panik "för tänk om det sätter igång iantt och då har jag sovit för lite" men jag sov så gott till halv tio så jag hade ju inte bhövt oroa mig...

hellur- vad har ni för hårddisk-DVD, skulle också väldigt gärna ha en sån, perfekt att slippa spara sånt man ändå bara kollar på en gång!

• Swenglish

Vecka 42 idag, låter helt sjukt egentligen.

Nu har jag fått tid för överburenhetskontroll på fredag... Kom innan dess lilla barn, snälla!

• Swenglish

Grattis Majlinsa!!!

Skönt att allt var bra hos Anette Hellur och Björklöv!

Usch det låter jobbigt med Sös Zul! Inte riktigt förberedd på att bli ivägskickad någon annanstans fast sist och lutligen spelar det väl ingen roll antar jag...

Har varit och ätit stark indisk mat, kanske sätter det igång nåt? Men om en vecka har bebisen helt säkert kommit, tjoho!

• Swenglish

lillen- ja, funderar allvarligt på att köpa en piccoloflaska imorgon och ta på fredagkväll , fyller ju ändå år då!

Zul- det låter bra, antar att det kan ändra sig från timme till timme, bästa att inte funera så mycket på det förrän det är dags!

björklöv, ja man får inte ge upp! UT kommer den alltid, på ett eller annat vis.

Sole- kan man få göra en till beställning på drömförlossningen? Gårdagens beställning verkar inte ha kommit fram?

Ja, gonatt alla, kom igen nu, jag vill ha OOOOONT!!!! (Famous last words )

• Swenglish

Frill-- LYCKA TILL!!! Det kommer att gå jättebra! Spännande spännande! (Men jag måste medge att jag är lite avundsjuk också, fast jag skäms över att säga det...)

• Swenglish

Ingen som har lust med Sickla idag, tänkte ta en promenad dit och kolla i lite affärer och en fika i regnet skulle nog sitta fint!

• Swenglish

jag gissar på att Frill inte blir hemskickad, utan kommer hem om några dagar med en bebis! gud så spännande! tänkte just att nån av oss måste ju föda på internationella kvinnodagen!

Har egentligen igen lust att ge mig ut i det här vädret, men jag tänker att en promenad kanske sätter igång det hela!

• Swenglish

Vivs- Är det så fortfarande så idag då? antar att det kan dröja ett par dagar innan det lugnar sig. Då väntar jag också till i helgen!

tror att det blir babybook i tråden de närmaste dagarna, Frill hade ju BF 14/3 och ni är rätt många däromkring, plus oss övertidare, kasnke kommer vara tyst här ett tag!

• Swenglish

Usch så jag skriver slarvigt, förlåt! Babybook=babyboom Skyller på att jag är språkvetare...

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3