Inlägg från: Swenglish |Visa alla inlägg
  • Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Hellur- hoppas du får kul med dina kompisar!
    Och Vivs på restaurangen, och ni alla andra vad ni än gör denna fredagkväll!

Själv sitter jag fortafarande och scannar.... har lite panik för att förlossningen ska sätta igång och jag inte hinner klart!

• Swenglish

Ja, den jag köpte kostade 400. Men jag tror att det kan vara värt det, underlättar nog om man har en fungerande BH. Tänkte klara mig med två, men köpa den andra när bebisen är här och jag vet om den här första är bra/passar. Jag köpte den nu för att jag inte kommer vilja gå och prova BH det första jag gör. Sen har jag köpt världens fulaste nättopp på apoteket, har hört att den är bra precis i början när brösten svullnar upp, innan de stabiliserat sig. den kostade typ 70 spänn, och jag tror den kan vara skön att ha som natt-BH också.

• Swenglish

Godmorgon! Här sitter jag och scannar igen! fyra dagar till BF-gulp! Låter som om ni har det skönt med restaurangbesök, Ikea, delicatobollar och födelsedagskalas!

• Swenglish

Jag kan inte heller komma på något bra ställe där de tar bokingingar, för det känns skönast att boka när vi är så många och tjocka...

Frill- nu har jag också börjat samla vatten på benen, snygga fingeravtryck får man!

• Swenglish

Tack för inbjudan Bianca, hade vrit skönt men foglossningen säger nej! jag får gå och äta semlor istället, stackars mig!

• Swenglish

Zul- tack! Men synd, hade suttit fint med en semla imorgon... Folk frågar här också, förstår inte riktigt varför, de lär ju få reda på det förr eller senare!

bianca- trist att behöva åjka till jobbet, men visst är du föräldraledig efter lovet?

Jag har aldrig ätit på Fridays så jag vet inte vilket ställe som är bäst. kanske nån kan ringa och boka typ på måndag när vi vet hur många vi blir?

Lunch: ONSDAG

Swenglish
    Bianca2
    Ginger
    Lillenlillen
    J79
    Björklöv
    Sole (antagligen)
    Sofffy
    Frill

• Swenglish

En till förvirrad dumbom här. Glömmer ALLT! Saker, sånt som jag ska göra, slutet på meningar-you name it, I forget it!

Hellur- åh Operakällaren har jag velat äta på lääänge! Lyckost!

Vivs- sådär är det för mig också, alltid när jag ska lägga mig på soffan får mannen komma och lägga upp benen åt mig, måste ju lägga upp båda samtidigt pga foglossningen och jag klarar inte att lyfta bägge två... man känner sig så STARK!

Murgrönan-hoppas du kunde somna om!

• Swenglish

Jobbig natty Soffy, hoppas du får sova inatt! Min BM sa att om det är fostervatten så slutar det inte att rinna utan det sipprar mest hela tiden. Du kan ju lukta på det också för att utesluta att det är urin. Sen sa hon att här huvudet är fixerat och vattnet går så blir det inte ett stort vattenfall eftersom huvudet sitter som en propp ivägen.

jag är som Vivs väldigt trött på magen nu, kanske inte själva magen men foglossningen, ont i revbenen, inte kunna gå osv... Min lillebror bor och jobbar i London och han är så säker på att bebisen kommer på utsatt datum att han kommer till Stockholm på måndag och stannar en vecka... Hoppas verkligen han får rätt!
    Mycket matprat här... Jag kan bidra med att jag ätit jättegod hamburgare på Texas Burger Co och sen inte så god Ica-semla. Sen har vi packat det sista i BB-väskan, nu kan allt sätta igång för vi är redo! Ni som har linser, hur tänker ni göra om det sätter igång på natten? Sätta i linserna? jag hatar att ha glasögonen så jag hoppas att jag orkar/kommer ihåg att sätta i dem.

jag föreslår klockan 12 igen på måndag, alt halv ett, spelar inte mig nån roll. Detta blev långt, sorry!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3