Jobbig natty Soffy, hoppas du får sova inatt! Min BM sa att om det är fostervatten så slutar det inte att rinna utan det sipprar mest hela tiden. Du kan ju lukta på det också för att utesluta att det är urin. Sen sa hon att här huvudet är fixerat och vattnet går så blir det inte ett stort vattenfall eftersom huvudet sitter som en propp ivägen.
jag är som Vivs väldigt trött på magen nu, kanske inte själva magen men foglossningen, ont i revbenen, inte kunna gå osv... Min lillebror bor och jobbar i London och han är så säker på att bebisen kommer på utsatt datum att han kommer till Stockholm på måndag och stannar en vecka... Hoppas verkligen han får rätt!
Mycket matprat här... Jag kan bidra med att jag ätit jättegod hamburgare på Texas Burger Co och sen inte så god Ica-semla. Sen har vi packat det sista i BB-väskan, nu kan allt sätta igång för vi är redo! Ni som har linser, hur tänker ni göra om det sätter igång på natten? Sätta i linserna? jag hatar att ha glasögonen så jag hoppas att jag orkar/kommer ihåg att sätta i dem.
jag föreslår klockan 12 igen på måndag, alt halv ett, spelar inte mig nån roll. Detta blev långt, sorry!