• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

inloggningstvång är inga problem för mig, här händer det ju ändå inget

känns som man sitter på parkett på en actionilm

vivs
    har du ringt till förlossningen coh pratat med dem
    jag tycker verkligen att det låter som riktiga värkar.

• Sole

godmorgon tjejer!

Lillen
    Det verkar ha startat för dig, så spännande!!
    du måste hojta till när ni åker in!

Vivs
    vissa ligger ju i latensfasen lääänge, försök att vila så gott det går och hoppas det drar ihop sig för er!

Är era killar hemma med er idag?

Inatt drömde jag att jag födde en bebis - i GÄVLE!
    Allt gick bra och jag hade inte ont en sekund och det kändes jätteverkligt! Kommer ihåg att jag i drömmen rindge på sjuksköterskan för att försäkra mig om att jag inte drömde utan att det var på gång, tyvärr fanns det ingen sjuksköterska att ringa på när jag vaknade...

• Sole

Torris

grattis till din son - kul att få se bilder på sötingen och få höra framtida rapporter!

Snart dags att skapa en tråd för er som fått era bebisar

Cirpen
    va skönt att det inte var bröstböld och att du får åka hem!

• Sole

skönt att inte vara själv hemma - värsta spännande fredagsunderhållningen som du och lillen bjuder på idag!

själv väntar man på en målare som ska kolla vår längenhet - spännande eller hur? Ha ha

• Sole

Swe
    hoppas det går bra på kontrollen idag, det är väl idag du då får tid för igångsättning?

• Sole

Swe
    det förstår jag ett extra UL tackar man ju inte nej till

enligt din artikel har även jag gått över tiden, lite komiskt!!

• Sole

det stod ju såhär i artikeln

"En fullgången graviditet pågår i 37 veckor och 0 dagar till 41 veckor och 6 dagar."

jag är ju i 37+3

vet ju att jag inte har "gått över tiden" i vanlig bemärkelse men det är lite lustigt att en fullgången graviditet kan var så länge

själv räknar jag att jag gått över tiden efter mitt BF-datum, precis som ni andra.

nä nu kanske jag snurrat till det lite, ska lägga mig i sängen och somna om en stund

• Sole

oj oj oj vad det händer grejjer här!

3 samtidigt och jag som ska iväg och muntra upp syster min som opererats igår, det är ju olidligt spännande!

Lillen, soffy, vivs
    skulle bli jätteförvånad om det inte var "på riktigt" nu och jobbigt att det är fullt men så länge man får inom Stockholm så kanske det känns ok...?

jag födde ju i Gävle inatt

Ang. UL
    de gissade på kille i v 19 för oss och sedan i v 32 på UL såg vi en enda stor snopp och pung så i vårt fall så stämde deras gissningar men det är ju såklart att de kan ha fel.
    Innan v 32 tänkte jag inte 100% kille som jag gör nu.

Murgrönan
    hoppas det kommer igång för dig snart, när var ditt BF?

• Sole

tänk om ni alla tre hamnar på samma sjukhus med samma födelsedatum?

J79
    hur mår du? snart har vi "bara" 2 veckor kvar till BF!
    *suck*

• Sole

vivs
    nä det förstår jag!
    verkar ju vara värsta födelseboomen nu! jag har fått höra att den skulle komma i maj/juni

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3