• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

verkar som alla är meddelade att vi flyttar lunchen, fick också dåligt samvete!

Lillenlillen har väl sett diskussionen?
    Hon är inte inne på msn...

• Sole

lillenlillen

åh jag skäms för att jag inte orkade åka in idag
    ber verkligen om ursäkt!

Vi måste till nästa gång byta nummer med varandra så ingen står och väntar själv!

• Sole

lillenlillen

skönt att det blev nåt bra av stadsbesöket

• Sole

sannixx

schyssta kakor, är det sånt man börjar med när man blivit mamma eller var du pysslig innan?

• Sole

Godmorgon!

ska fixa frukost och sen gå och lägga mig i sängen igen och kolla på desperate, det är skönt att vara ledig

Ingen bebis här, men å andra sidan har jag ju 2 1/2 vecka kvar till BF.....

• Sole

Hellur

fick hem mediacenter i måndags, en dröm för oss som spelar in, ett knapptryck så spelar den och håller koll på hela serier

Murgrönan
    skönt att du fick kortison mot nässpraysberoendet - själv fick jag inget alls utskrivet så jag tar tag i det där efter bebisen är född.

Frustrerande att inga nya bebisar har kommit ännu! Dock har jag idag haft sammadragningar och mensvärk men det behöver ju som vanligt inte betyda nåt...

Frill
    vilken kanonman!

• Sole

bianca

när slutar du jobba?
    full av beundran att du orkar!

• Sole

förresten - kan du inte lägga upp bild på din ring?
    vore kul att se!

• Sole

Pippil8

mediacenter är ju en dator med allt samlat på ett ställe som kopplas till din TV-skärm med bilder, musik, radio,vanlig dator(tex internet och allt annat du kan göra på en dator, tv, (man kan pausa i livesändningar), programtablå där info finns om alla program och när de sänds + inspelningsfunktionen som gör att det du spelar in sparas på hårddisken och du kan själv välja lite olika varianter på hur länge du vill ha kvar filmer + tv-program(tex tills du har sett dem, till ett visst tum, tills hårddisken är full etc)

När du ska spela in så kan man med vår som är en Acer med windows Vista och har två tv-tuners, så kan du spela in två program samtidigt som du kollar på ett tredje. Du kan välja att kolla på tv via mediacenter och det är där du kan pausa i livesändningar och den spelar in tills du trycker på play igen så du inte missar något.
    Sen kan du välja att spela in enskilda avsnitt eller som sagt en hel serie och då håller datorn koll på när serien sänds så du inte missar något avsnitt - perfekt för oss som får bebisar nu - man behöver ju aldrig passa tv-tablån
    Självklart kan du fortsätta kolla på TV via "vanliga tv:n" och då använder du bara din vanliga fjärkontroll.

Du kan ju köpa till tex en xbox som gör att du även kan ha mediacentret med alla dess funktioneri ett annat rum.

Lite info, bidrar gärna med mer om du vill ha!
    länkar till acers hemsida med den produkten vi har!

www.acercomputer.se/acereuro/page4.do&dau22.oid=20749&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=15&CountryISOCtxParam=SE&LanguageISOCtxParam=sv&ctx3=118&ctx4=Sverige&crc=1406248684

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3