Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
jag är nog också i det virr varret med salvor och grejer.. men jag känner att jag vill ha lite hemma även fast man kan köpa det senare..
badolja, nagelvård är de jag kommit på hitills..
jag är nog också i det virr varret med salvor och grejer.. men jag känner att jag vill ha lite hemma även fast man kan köpa det senare..
badolja, nagelvård är de jag kommit på hitills..
välkommen mamame
tar med mig ned fika tråden..
mamame skriv gärna in dig om du känner för det
Januari-fika:
majlinsa kan ej onsdagar innan lunch
Ginger kan ej före 17.30
Pippil8 kan ej före 17.30, kan ej 10,12, 15, 17, 26 januari.
Bianca2, kan ej före 17.30
Vivs, kan ej onsdagkvällar
Lillie74, kan ej före 17:30
SanniXx (Sanna), kan ej 4, 5, 6, 9 o 10 jan
Emma 3, sista jobbadagen 18 jan så efter det kan jag för det mesta
Björklöv, kan ej 11 & 18-22 jan
Medusa kan ej före 17.30
Swenglish, kan nog nästan alltid! (men helst inte helger)
Frill, helst ej före 17.30, och inte 24,25,26 januari.
Cirpen, kan alla helger vilken tid som helst
Sole, kan ej 9,11 och 12e
J79, kan nog nästan alla veckodagar på em.
FÖRESLAG: 29-31 januari efter 17,30 verkar vara då alla kan men det är så lååååångt dit..
Båda dagarna funkar för min del.. Jag fikar gärna den 16 och den 23 januari då jag gillar att fika och har inga planer för någon av dagarna.
Januari-fika!
Skriv om du kan den 16, 23, båda eller ingen.
Swenglish: båda
Sole: båda
Vivs: båda
Majlinsa: båda
Björklöv: vilket härligt kap
Nu håller jag på och tappar upp ett varmt skumbad.. sedan lite härlig musik till det hela
Det finns ett fik på drottning gatan där dom har ett rätt bra utbud av fika.. man fortsätter förbi pub och går en bit.. minns inte vad stället heter..
Indiskt låter bra så länge det finns någon mild rätt.. har aldrig testat indik mat
Jag har ett litet bekymmer som jag känner att jag vill prata med någon om.. Men ja tar det i tråden och hoppas på att någon har lite kloka ord.
Min sambo har ett brutet båtben i höger handled. Han har äntligen fått tid för operation och detta kommer att ske 14 februari. Efter detta är han gipsad upp till armbågen (var det sista vi hörde) i ca tre månader. Så detta betyder att när den lilla väl kommer så blir det en stor förändrig samtidigt som jag är rätt själv med att göra allt eftersom han inte kan nvända höger hand.
jag ville skriva av mig lite
Sole: han har väntat på operation sen augusti förra året. han ville boka om den men han får inte för mig. det har varit så mycket strul med att ens få en tid till op.