• cirpen

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Torris:Supertrist att höra! Inte för att det är min sak att veta..men jag har ju oxå blivit uppsagd. Är uppsägningen sakligt grundad så det inte har med grav att göra? I mitt fall så var det väldigt tveksamt.(Speciellt som de tog in en konsult dagen efter att jag slutade.... (Ligger i strid nu med företaget!)

Inatt har jag sovit riktigt skitrisigt..vaknade av att låret domnade suck! Nästa steg är det kramp eller?? Huga!

• cirpen

Åh om en vecka snusar jag bebis! På torsdag skall vi på inskrivning på DS, för att få info och tider.
    Än så länge känner jag mig inte nervös, men det kommer väl...

Jag har oxå kännt mig redo en bra tid, så nu håller jag på och syr lite filtar som jag egentligen inte behöver..
    Egentligen är jag helt värdelös på att sy så jag ser detta som lite övning! Tråden går av, och jag vet knappt hur jag spolar upp tråd på en ny spole utan att tråden skall slingra sig runt överallt förutom på just spolen! Hihi, men jag försöker iallafall..

• cirpen

Zul: Uppe tidigt..hihi (11:10)

Inatt har jag lyckats sova tre timmar på raken...LYX!

Man törs knappt ringa ngn nuförtiden, då tror de att man ringer från BB redan! Har ni något kuligt svar man kan ge de som frågar?

• cirpen

Zul:Ja det var svårt verkligen! Har han möjlighet att snabbt ta sig hem ifall ngt skulle hända?

• cirpen

Förresten är det någon som vet om de har Internet på BB, eller är det uppringd förbindelse som gäller om man tar med sig laptop?

• cirpen

Lillenlillen: Det är väl klart! Måste ju rapportera läget Är man FL-beroende så är man..hihi..

Nä, allvarligt talat, som snittad vet man ju aldrig hur länge man blir kvar ju...

• cirpen

Måste bara skriva av mig lite..

Hemsk Mardröm! Läs ej om känslig..

Usch jag hade en så hemsk mardröm inatt... Drömde att dagen efter att vi kom hem från BB, så skulle jag ta upp lillen ur spjälsängen, men h*n var inte där...kollar i min säng men icke..Kollar då i vagnen ,men inte där heller...Då slår det mig att h*n måste ligga kvar ute i bilbarnstolen i bilen, och gjort det hela natten i minusgrader! HUGA!! Den var riktigt otäck! jag har fortfarande kvar den otäcka känslan... Det var förövrigt den första bebisdrömmen jag hade, så det var ju inte så kul..

• cirpen

Tjingeling

Var hos tandis idag måste passa på nu när man kan! Inga hål! Trots alla semlor,,hehe Så nu skall jag klara mig ett år till..

Idag har jag för första gången börjat känna av mera kramper i magen som kommer och går lite då och då, dessutom så har jag börjat läcka!:-O Vet ej vad det kan vara..flytningar eller fostervatten? Varje gång jag reser mig eller vrider på mig i sängen så känner jag att det "rinner till". Så nu har jag "uppgraderat" mina TENA skydd..hehe Jag avvaktar lite, eftersom jag skall till DS imorgon för inskrivning.Då skall vi gå igenom kejsarsnittproceduren och ta lite prover förmodar jag.

• cirpen

Sole:kexchokladförråd..hohoho Tur min sambo är sån gottegris så vi har alltid gottis hemma...-)

• cirpen

Cirpen hälsar här genom mig att hon den 22/2 -07 kl:00:13 fick en välskapt liten dotter.
    Längd: 47cm
    Vikt: 3180g

Hon skulle egentligen fått kejsarsnitt den 26/2, men bebisen ville ut tidigare. Tyvärr fick hon vänta så länge på kejsarsnittstid så att hon fick ligga i värkar i ca 8 timmar och öppnade sig 6 cm, men till sist fick hon sitt kejsarsnitt lite efter midnatt.

Hela familjen hälsar att dom mår bra men är trötta.

//Cirpen
    (via en kompis)

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3