Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
bianca2
ska ni få prova lustgas?
är det nån som planerar att föda på SÖS och ska gå på deras föreläsning de har 1 ggr/mån i aulan?
bianca2
ska ni få prova lustgas?
är det nån som planerar att föda på SÖS och ska gå på deras föreläsning de har 1 ggr/mån i aulan?
då förstår jag!
Vad går de igenom på en föräldrautbildning?
Vi ska gå på någon föreläsning 3 tillfällen som hålls på Åsö gymnasium, men den verkar mest handla om fölossningen...är det samma??
Trist med både lustgas och kön!
Lyxigt att få komma på studiebesök på BB!
Det verkar man inte alls kunna få på SÖS
Vivs
har du känt av att bebisen har vänt sig?
Jag börjar fundera då det känts annorlunda den senaste veckan, det är en vibrerande rörelse alldeles nere vid blygdbenet ibland i samband med att det ilar och trycker lite i underlivet och sen att persiodvis (mest när jag sitter upp) så skaver någon hård kroppsdel av bebisen precis på samma punkt precis under bröstet.
Kan den ha vänt på sig kanske?
Vivs
såg att du kände igen mina "symptom" också!
Återstår att se vad BM säger imorgon, det borde hon väl kunna känna i v 31?
Vivs
ja verkligen!
fast jag känner inte igen det där med den halkande rumpan
mer att det känns som att rumpan befinner sig mitt i magen strax under naveln hela tiden.
om den inte kan vändas, då är det kejsarsnitt eller hur?
Ginger6
tack för infon! ska bli kul att se vad BM säger idag om hur den ligger!
Idag har jag haft en lyxförmiddag, varit och simmat och sen åt en god lunch ute, nästa kurs börjar ju inte förrän om en vecka
Ok ska man föda på Södra så får man sniffa lustgas, det är så det funkar
är det någon annan än jag som har fått ont i ett bröst? Jga har en smärta som kommer och går lika snabbt i mitt högra bröst, gör rätt ont faktiskt
Frill
det låter väldigt likt foglossning du har!
usch vad jobbigt med badrummet, sånt vill man ju inte hålla på med precis innan eller när man har en liten nyfödd!
vis ka ju också ha renovering här och ringde och pratade med värden och det blir defentitivt inte innan mars och det är skönt!
dessutom sa hon att målarna ringer först för att få komma och kolla och man bokar sen tid med dem, såå skönt!