Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Första ggn vi gjorde UL i v 17 så trodde min kille att han såg en snopp så vi började tjata på bm (trevligt) att hon skulle säga kön. eftera tt vi tjatat ganska intensivt sa hon till slut att det KANSKE mest såg ut som en kille men att det inte gick att se.
    Nu när vi gjorde UL så låg ju bebben "fel" och visade bara rumpan o ryggen. hade den bara vänt på sig lite så går detr inte att ta miste. Så du kommer säkert få veta! när var det du skulle göra?

• bianca2

Åh! min kompis åkte in i natt till förlossningen! slemproppen hade gått och värkarna var på g! hon hade bf i söndags och det är så spännande! snart är det vi!!!
    Ska oxå bruncha
    Och lillen: FINT m takvagga. vi har oxå tittat på en sån. vi har inte supermycket pengar just nu och att flytta kostar ju alltid lite och så ska vi köpa en soffa. den vi har just nu är lånad och ful.

Kul med middag! i en hundradels sekund funderade jag på hur vi skulle känna igen varandra

Middag Indira 23/1 18.00

Swenglish
    Sole
    Bianca2

• bianca2

Hej på er!
    Har inte riktigt tidatt skriva men ville bara skriva v mig lite: En av mina bästa vänner har fått en liten pojke!!! snart är det vi!!!!!
    och apropå tårar känner jag igen mig massor! vi får prata om det mer på tisdag!
    kram

• bianca2

Hej!
    Det ska bli så trevligt (o gott) Imorgon!
    ha en bra måndag!
    kram

• bianca2

Ska bli jättetrevligt igår! Vet inte hur förvirrad jag är men jag satte i alla fall på mig samma tunika som jag har på prtesentationsbilden så ni skulle känna igen mig. Knäppt!
    ha en skön dag! själv ska jag ju på info hos försäkringskassan innan!

• bianca2

jag måste vara förvirrad: alltså - det ska bli trevligt IKVÄLL och inte igår!!!

• bianca2

ja! visst e jag
    Jag har heller aldrig varit på nät-date! spännande. och vi verkar ju bli rätt många. kul!

• bianca2

TACK Tjejer för igår!
    Hur trevligt som helst:
    har bråttom som bara den för jag ska på föräldrarutbildning. hörs senare!
    jag gissar på Anna som nästa föderska men jag önskar det blev jag! kan ingen gissa på mig?
    Bianca2: Lilia

kram kram

• bianca2

hej på er!
    är så nyfiken på korten! När kommer de?
    kram kram

• bianca2

hej!
    jag tänkte jobba ända tills bebben kommer!men vi har ju sportlov v 39 och då är jag i v38 så vi får välse vad jag känner efter det!
    börjar ju känna mig rätt stor och tung redan nu. ha en bra eftermiddag!
    kram

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3