Usch, vad jobbigt med högt blodtryck. Det vore ju bra om de kunde besluta vad som ska göras, om du ska bli igångsatt eller inte. Det är ju inte så att du går och kniper direkt....
Här är det lugnt, som vanligt. Jag tog en rask promenad i solen idag för att kanske sätta fart på det hela, men icke. Men så underbart att våren är här. Jag satt i trädgården och åt luncha och läste en tidning. Härligt!
Lillie: Såå söt hon är!! Det är skönt att läsa positiva förlossningsberättelser nu när det närmar sig. Jag ska ju också föda på KS förmodligen. Jättegrattis!
Swe: Jag känner som du, som att det skulle vara en brist hos mig som gör att inget händer. Oförmåga att producera rätt sorts hormoner som ska få igång förlossningen...Men vi får inte tänka så, det är ju väldigt vanligt med igångsättning. Jag ska också ringa till KS på söndag morgon, och se hur läget är, men som jag förstod det har jag en garanterad plats på söndag, men ingen fast tid.
Förstår du att du troligen blir mamma i morgon!!! IIIiii, vad spännande!! Stort Lycka till!!! Logga in imorgon och berätta om du åker in eller ej!