Inlägg från: Aaattans Marie |Visa alla inlägg
  • Aaattans Marie

Pladdertråden!

*smygtittar lite* *förbereder mig på att träda in här inom kort*

Magda gumman, vad har hänt? Ont i magen?

Framtiden är vår skjorta medan nuet är vår hud...
  • Aaattans Marie

Tack Hanna (jaså, NO, du förbereder dig för plus också)

Magda:
    Skönt att du fått tid. Det är säkert fullt normalt (känner igen beskrivningen från när jag väntade Oscar) men bra att du kollar. Annars går du bara och tänker på det hela tiden.

• Aaattans Marie
    Tjejer,
    När jag klampar in i den här tråden om 2 veckor (måste vara positiv, eller hur?): påminn mig då om att jag redan ÄL-dagen idag kunde konstatera att jag var gravid. Eftersom mina händer luktar skinka och jag drömde mardröm inatt. OK?

• Aaattans Marie

Magda:
    Åh, vad skönt. Loggade in enbart för att kolla dig

Plötsligt händer det!
  • Aaattans Marie
    Lättjis:
    Jag hade värsta mensvärken fram till v 14 eller något. Har aldrig haft så mycket mensvärk som när jag väntade Oscar!

Magda:
    Säger du medvetet "han" eller är det bara en känsla du har?

*hoppas ni inte misstycker att jag glider in här?*
    ~ i väntan på plusset ~
  • Aaattans Marie
    Lättjis:
    Din teori stämde inte på mig. Visste knappt vad ÄL var när jag blev gravid med Oscar

Du, det är med all säkerhet precis som det ska. Om några veckor blir du galet orolig för att mensvärken upphört

När jag plussade med Oscar så var jag trött och hade mensvärk. Det var ju allt jag kände.
    I v 18 (vid UL) så var jag bara trött. Syntes inget, kändes inget och hade gått upp 1,5 kg Förvånad (är ju tjock innan). Började känna rörelser några veckor dessförinnan, men det kändes ungefär som Macarena och alla sa att det var för tidigt att känna något.

Hade dessutom ramlat i en trappa och slagit ryggen ganska ordentligt så jag var lite orolig. Men det var en aktiv krabat där inne. Och det har han fortsatt att vara
    ~ i väntan på plusset ~
  • Aaattans Marie

Lättja; jag kanske har förväxlat dig & Hanna... Det kanske är DU som ska få tvillingar

Nej, det är en livlig krabat. Börjar tro att det är en pojke faktiskt. *får avvakta lite med slutligt kön på din filur*

Hej på er - nu hägrar frukosten och fullt fokus på min PRINS Toker!

~ i väntan på plusset ~
  • Aaattans Marie

Tjenare tjejer,

Härligt att mina gissningar är med i er lista *tackar och bugar*

~ i väntan på plusset ~
  • Aaattans Marie

Skenis, tjejer!

~ i väntan på plusset ~
  • Aaattans Marie

Nästan så att jag grät till Melodifestivalen också... för att den var så j*a dålig

~ i väntan på plusset ~
Svar på tråden Pladdertråden!