Pladdertråden!
*kikar in på besök*
Hej,
Gillar inte att ligga längst ner i listor men i den här listan hade det känts OK ![]()
*kikar in på besök*
Hej,
Gillar inte att ligga längst ner i listor men i den här listan hade det känts OK ![]()
Hos oss har de ändrat reglerna kring inskrivning. När jag väntade Oscar var det v 10. Nu är de tvungna att erbjuda inskrivning senaste en vecka efter man ringt.
Jag skulle på inskrivning några dagar efter mitt MF men valde att avboka - hon ville prata MF.
Lycka till Lättja (skulle du inte vara där kl 8?)
Thezz & Dulia:
Tråkigt med oroväckande besked - hoppas att allt går bra och som Lättja skrev: det är ju bra att de följer upp det. Men jobbigt att gå och bära på en olustkänsla.
Dulia:
Tror att min arbetskamrat hade något liknande, eller hon har alls inga artärer på ena sidan (TROR att det var så det var). Det är något mkt ovanligt hon lider av tydligen och det var ett under att hon ens blev gravid. Men hon har två friska pojkar nu. ![]()
Är inte riktigt säker på att det var samma grej men det lät som det...
Håller med Lurk fullständigt.
Hade en duo som jag tröttnade på när Oscar var 7 månader. Bytte den till en lyxigare sittvagn. Superduper. NÄR jag blir gravid (om man fortfarande använder vagnar då... för det lär väl dröja tills jag blir gravid) ska jag köpa en väldigt billig första-vagn.
Lättja darling, får man be dig kliva in i andra tråden och hysteriskt flina åt mina utbrott några sidor bak? ![]()
Ryt åt mig, kvinna, jag är så töntig!
Hanna:
Klok patient! Tvillingar.... jag vägrar ge upp hoppet!