Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

morrn NO

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Lättja.. känner igen mig tyvärr... tappar ord oxå, du med? glömmer sammanhang och kan absolut inte föra en intelligent diskussion för jag har antingen glömt orden el ammanhanget.. suck...

NO.. sovit.. nja.. trött som fan fan fan idag...

• Hannnas

Lättja.. haha.. ja jag klarar inte stress mer alls.. måste prata med BM om detta.. magen blir helt stenhård och jag mår mer o mer illa igen.. suuuck

• Hannnas

Vet ni.. kanske jag inbillade mig MEN jag tror att jag kände bebis igår tryckte handen lätt på magen (lite höger om naveln) när jag låg på rygg... o det tickade till mellan varven!! Detta kände jag inte imorse.. verkar som att bebis är aktiv på kvällar o nätter men lugn på morgonen..

• Hannnas

Bel.. GRATTIS på födelsedagen  haha vaddå närmar sig 30 låångt kvar ju! (river mig i skallen o undrar vilken barjag hängde i när jag var 23)

• Hannnas

Bel.. haha nä det får man hoppas att du inte gör när jag var 23 hade jag nog mina "värsta" studentupplevelser Räcka ut tungan barn fanns inte i världsbilden alls och mogen.. nja, inte direkt

Jag TROR man kan läcka fosterfatten men det är nog inget bra.. varför undrar du?? vattninga flytningar är ju vanligt o det är ju något annat...

• Hannnas

Lättja.. haha "knarka på Jamiaca"

Ja jag har iaf varit en tvättäkta krogråtta särskilt första året som student i Lund innan jag blev sambo med en bodybuilder och började fitnessträna själv sen blev man ju sjuk ett tag.. o nu är man råmogen o gravid o tillsammans med en underbar man

• Hannnas

Believer.. ja den här killen gillade tränade brudar o anmärkte gärna på sackiga underarmar på olika kvinnor på TV.. skönt att man inte hänger med en sån nu.. A märker inte sånt, säger jag nåt så ser han mest ut som ett frågetecken.. här hemma är det jag som säger att kvinnor är vackra i TV-soffan medan A verkar mest frånvarande när det kommer till den ytliga biten... *skönt*

• Hannnas

Kick.. ihhhh det är sånt som får mig att gråta fiiiiin mage (såg du min sista )

Svar på tråden Pladdertråden!