Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Kick.. hihii ja du har ju jämt så rackarns ont din stackare.. har du fått i dig någon mat då?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Kick... hiihiiii ja som missK sa; det är underbart att vara gravid

O min mage är hård o spänd som vanligt skitstörigt... men det kanske ska vara såhär...

• Hannnas

Kick... haha jo det är ju sant MEN det känns lite småobehagligt.. ska den verkligen vara så spänd? jaja ska kolla med BM nästa vecka o se vad de säger...

• Hannnas

Kickan.... svårt att avgöra faktiskt den är inte tarmsvullen det kan jag skriva under på iaf... utan hård o spänd lixom... känns som det är luft i magen som spänner men den blir ju inte så mkt mindre när den inte är så hård iof... ja skum är den...

• Hannnas

JUSTer... vilket melodrama haha... vilken tid är det vi ska tänka på imorgon??

• Hannnas

JUSTer... tror jag vet hur du känner.... som jag gjorde inför mitt vul i v12 när jag trodde allt skulle vara över... *kram*... gissa vilken lättnad det kommer vara sen ...

Jag är extremt bizzy imorgon fm, lär upp en student att hantera nålar bl a och tänkte hon skulle ta alla mina patienter imorgon  så hinner vi inte ses mer innan dess sen förutom ikväll så ska du veta att jag tänker på dig

• Hannnas

Lurkis.... ok ja då är det väl bara att vänja sig... tycker som du beskriver att det kan vara svårare att andas ibland men det hade jag ju trott skulle komma myyyyycket senare... o att man skulle "känna" magen så mkt trodde jag aldrig...

Jag är inte heller överförtjust i hamburgare o sån mat MEN fiskburgaren på MAX är faktiskt god

• Hannnas

haha oki tack men vad sjuttan är en parisare?? ser inte speciell ut på bilden?

Svar på tråden Pladdertråden!