Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Angiee.. ja då är det den vita delen du menar (finns på Stargirls sida på bild från mässan ) o den tråden ligger självklart i favvosar sen den kom till ... Det gäller att inte slarva med regnskyddet då o de nya fabrikaten ska komma i månadsskiftet mars/april..

Magda.. troligtvis ja tänk på att du har ca 1L mer blod nu än för 16v sedan hjärtat får jobba lite mer nu

Lurkis.. du har en klar poäng men jag tror inte jag tröttnar på BB såå snabbt o sittdelen växer man inte ut ur så snabbt vad jag förstått...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda... nädå ingen fara blodtrycket är ju det som kan vara lurigt o de kollar ju din BM/läkare regelbundet så det är i sin ordning själv upplever jag att jag blir anfådd sååå himlans lätt.. har ju oxå med det där att göra

Som ni säger tjejjer... gäller ju att hitta en vagn där det är fokus på sittdelen, liggdelen används ju inte såå många månader ju...

Vet ni.. hade precis inne en patient som kommenterade att jag är gravid hihiiii o jag har ett blyförkläde ju hon frågade när jag ska ha och tyckte att jag var stor för att vara så kort gången undrade om det var tvillingar ... vissa patienter är bara såå underbara

• Hannnas

missK.. niice vilka färger?

Bel.. skönt att få veta

• Hannnas

Marie... jag gör nu ett Ling-morr

• Hannnas

missK... nya vita o blå jag med... lutar åt denimen iaf.. därför vi ska beställa tidigt ju men sen vill jag ha orange, rött och eller rosa oxå

• Hannnas

missK... ja brun bas hade varit en dröm, älskar alla choklad, latte o vita toner...

hihi vi har ganska olika uppfattning om vad "rejäl" vagn är skojsigt

Vet ni, jag är redan hemma känns lyxigt har någon form av "håll" i sidan sen ett par timmar tillbaks oxå, skitstörigt...

Magda.. bra att kolla BT regelbundet

• Hannnas

missK.. jorå.. de har höjt på denim... vet inte vad de olika delarna kostar för sig men om man köper hela denimvagnen så kostar den 9300 har jag hört.... köper man bara denimbas så blir det säkert lite billigare men ändå lite mer än vanliga priset...

• Hannnas

thezz.. kraaaqm

lurkis... fy sjuttan så jobbigt det lät morrar med dig...

• Hannnas

Magda.. MIN mage kliar som fasen mellan varven... tror att det kan vara för att huden tänjs ut o ska växa till sig

Kick... jag har oxå hört något liknande men är som du inte alls säker

• Hannnas

missK.. hihi de växer säkert ... mina är zebrarandiga av blodkärl...

Svar på tråden Pladdertråden!