Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Wiiiihoooooooooooooooooooooooooo

~~~ är det vår tur nu ~~~
  • Hannnas

HA!! Jag fick första inlägget *värst såklart*

• Hannnas

Fattar du Lättjis... att vi ÄNTLIGEN   Ä N T L I G E N  är på "den andra sidan"

• Hannnas

haha jag förstår dig heeelt... blev oxå folkskygg efter att jag startat Februari-tråden o sen ramlade ut o fick de mitt grinande nylle i ytterligare ett par månader fast jag inte hade där o göra

Men vi är ju i vänta-barn forumet iaf

Har du tankar på att göra nåt tidigt vul då? Jag ska göra ett redan nästa vecka *nervig*

• Hannnas

Men du... skit i att ringa en BM, ring gyn o boka en tid... jag har absolut inte bokat inskrivningstid än, måste ju se snäckan först ju eller snäckorna

mm du kommer inte kunna gömma dig, snart snaaaaart kommer illamåendet

• Hannnas

haha rätt åt dig... oss!! tänk positivt, mår man illa så är riskerna för mf mkt mindre än annars... sen kan ju iof allt hända men riskerna är trots allt mindre o med tanke på att du redan har ett mf bakom dig (o första grav är vanligt att den slutar i mf) så är statistiken på din sida iaf

Ring nu gyn o boka tid till ett vul i v8 ser du hjärtat då sjunker riskerna från ca 12% till 5%... o ser du hjärtat i v11 så är det samma låga riskt som i fullgångna 12v

• Hannnas

Lättjis... heeeelt ok ... jag är i v7... 6+2

vilken vecka är du i nu då? 4-5 såklart men mer exactly

• Hannnas

hihiiiiii vad verkligt det är att se det så

vilket är ditt "magiska datum"... den dag då du behöver mest stött... du vet... min är på lujafton, lämplig dag n o t.... det är då jag går in i v8 o just i v 7+0 är då det hänt två ggr...

• Hannnas

Lättja... nä du har rätt... finns inga tryggheter... jag längtar halvt ihjäl mig till nästa vecka nu när vi förhoppningsvis får se vår snäcka... o sen till v11 DÅ kommer jag slappna av isf o först då kommer jag sluta smyga

• Hannnas

Vi kommer få se snäckan på annandagen ska söka min läkare som har bakjour då och bestämma tid på morgonen... kommer då vara i v 7+2 ungefär.... sen ska vi kika i v 10+ nåt oxå men den tiden är ju inte bokad än

Fy fan asså.... jag börjar nästan dra tibax min önskan om illamåendet... mår så sjukt illa nu att jag kräkts sen kl kvart i tre inatt bokstavigen kryyyper på golvet o kvider i fosterställning... tycker faktist lite synd om mig o skäms för att jag faktiskt inte orkar kräkas med ett leende

Svar på tråden Pladdertråden!