Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Hanna: Åh vilken fin! Vill också!!

• lurksmulan

God morgon!
    Jag var så himla trött igår att jag la mig och läste vid 20 och somnade vid 21.15! Noll socialt liv med andra ord!

• lurksmulan

ae: Ja det borde bli bättre. Vecka 13 imorgon!!!!

En annan rolig sak är att Laban får två kusiner imorgon! Jannes syster ska snittas, och tur det, hon har gått upp 5 kg på två dagar i bara vätska mer eller mindre!

• lurksmulan

ae: Min mage har varit väldigt hejsan hoppsan kan jag säga. Ingen dag är den andra lik, men alltid händer det nåt, om man säger så.

• lurksmulan

Jag sitter här och vräker i mig morötter. Köpte 1 kg till jobbet igår och nu har det stora frossandet börjat. Jag är hungrig nämligen, det är problemet.
    Jag är alltid hungrig, konstant.
    Dessutom har jag en punschrulle från Delicato som ligger och kastar långa blickar på mig... måste... stå.. emot.. till efter... lunch.....

• lurksmulan

Believer: Japp, våra familjer fick veta under julhelgen.
    Förra gången berättade vi för min mamma samma dag som jag plussat och min man berättade för sin familj i v. 13, men nu berättade vi tidigare, kände att det inte spelar någon roll.

• lurksmulan

Believer: Är det för sent att flyga då eller? En kompis var med sin familj i Thailand över jul och nyår och hennes syster går in i 9onde månaden typ nu. Men de sa att det var okej så länge hon inte kommit in i 9onde.

• lurksmulan

Jag blir så arg på människor som säger sånt!
    Min svägerska fick en son som dog efter två dagar, och hur skulle de ha gjort då? Väntat till bebisen var en vecka, kolla om den levt och sen köpt allt?
    För min del var det också så att jag var vrålstor och hade problem med foglossning och sammandragningar på slutet, så jag varken ville eller orkade flänga runt i affärer och handla grejer.

• lurksmulan

Uuuu vilken magknip jag har nu efter lunchen!

• lurksmulan

Believer: Nej jag tror att det var för att jag åt kalla grönsaker. Tänkte faktiskt att de kändes lite väl kalla och sen fick jag ont. Det känns lite bättre nu men inte helt bra.

Jag fick också meddelande om höjning från facket igår. De har mer än dubblat avgiften. Suck.

Svar på tråden Pladdertråden!