Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Idag ilar det neråt maggropen på nåt konstigt sätt.
    Typ innanför blygdbenet nästan. Där borde ju bebis befinna sig för tillfället, eller hur?

• lurksmulan

Hanna: Men ska det ila då? Håller minigrisen på att bila betong där inne eller nåt?
    Tycker det bubblar och bluppar och har sig där nere överhuvudtaget.
    Jag är ju schizo. Först tror jag att det inte är någon bebis och nu tror jag att jag känner den!

• lurksmulan

Hanna: Nä jag tror inte det är fogarna, det är liksom inne i magen, i hålrummet på väg till benen!

• lurksmulan

Hi hi, tror ni att det är minigrisen redan?
    Då kan jag ju inte ha moderkakan i framkant, som sist. Då kände jag inget förrän v.21!

Jag äter också Vitamax, de funkar bra. Förra gången åt jag vitamineral och det var inget fel på de heller.

Magda: Ja du behöver folsyra och järn bl.a!

• lurksmulan

Hi hi hi hi! Tänk om det är bebis?! Jag kände redan igår kväll och tyckte att det var himla underligt sätt det bubblade på. Grejen är att jag, som många andra, kände "spöksparkar" långt efter att Laban föddes, och så har jag känt hela tiden nu. Så det är svårt att veta vad som är riktigt. Men nu tycker jag att det känns lite mer som då, fast det är så svårt att veta.
    *glad ändå*

• lurksmulan

Hanna: Ja nu känns det mycket roligare att vara gravid helt plötsligt! Och på torsdag kommer efterlängtade 12+0 och det känns jättebra!
    Jag trodde också jag skulle få vänta länge, speciellt eftersom det dröjde så länge sist. Men jag vågar nog inte riktigt säga nåt till Janne än, han tror väl att jag fått en psykos då!

• lurksmulan

Lättja: Vad roligt! På dagen en månad innan jag ska på rutin-ul! Vilken vecka är du i då?

Hanna: Ja den här tråkiga måndagen känns roligare nu onekligen! Enda smolket i bägaren är att jag är så hungrig att jag nästan dör och att jag måste iväg och köpa sås till min fisk innan jag kan äta!

• lurksmulan

Jag var iväg och köpte sås på pizzerian här och fick den för 5:- för "vi känner dig".

• lurksmulan

Till mitt försvar kan jag säga att de har världens godaste avocadosallad och jag till 98% alltid köper det! (2% kebabrulle, för statistikens skull)

• lurksmulan

Hanna: Det är isbergssallad, tomat, gurka, avocado, räkor, ost, kokt ägg... hm... har jag glömt nåt.. skinka!

Svar på tråden Pladdertråden!