• jazzy

Pladdertråden!

Härligt vårväder....ska hänga tvätt,ute för första gången  i år!!!

Våra vänner har oxå plussat,ska bli såå kul att få nära varann!!!!

Flytningar, hmmm, inte kul men vi har det alla ändå! Försöker vara utan trosskydd iaf när jag är hemma!!! Får nog köpa mer trosor i morgon...

• jazzy

Jag ska göra KUB snart...jag ska ta blodprovet från v 9+0,senast 4 dagar inna UL

• jazzy

Ville inte vara nån moraltant :- D ,men jag har vid flera tillfällen sett att experter går ut med varningar ang dess 3D & 4D UL....bla på textv & nu senast i Vi föräldrar,Gravid!!!!

Hoppas ingen tar illa upp....

• jazzy

"Hitills har forskningen inte funnit bevis för negativa effekter av detta, men man kan inte heller säga att det är 100% ofarligt" Därför avråder experter från onödniga UL. Karel Marsal professor vid Lunds universitets sjukhus..... Detta står i Vi föräldrar Gravid,senaste nummret

Vet inte riktigt hur man ska tolka detta....
    Hoppas ingen blev sur Generad

• jazzy

Nä endast 3D....när man gör rutin UL & VUL är det ju 2D

• jazzy

Jag har ingen aning...men som du säger,inget är väl 100%!!! Längre ner i "artikeln" står det att,han tror  WHO kommer att avråda från onödiga UL i oktober....

Å andra sidan så kan jag väl tycka att det kanske räcker med att få veta kön med vanligt UL...1200-1600 kr skulle jag inte vilja betala.

• jazzy

Jag är säkert lite nojjig...men jag kommer ju göra flera UL/VUL under min grav. Iofs 2D...

• jazzy

HANNA: är du säker på att det är samma frekvens då?? Det står ju bara att det gällde 3D..Blir inte klok på allt!!

Jag tänker INTE  oroa mig för mina UL/VUL!!! *bestämt*
    jag ska ha bebis ju

Svar på tråden Pladdertråden!