Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Lättja: Jag är precis som du, jag kan sova hur mycket som helst!

Hanna: Jag blir inte heller pigg av koffein (se svaret ovan.. )
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • lurksmulan

Vi har Nordeas internetbank och då klickar jag på kontonumret på översikten och så ser jag när pengar ska komma in (om det är någon av de närmaste bankdagarna).

• lurksmulan
    Hanna: Så är det för mig också, det är det extra blodet har jag för mig.
  • lurksmulan
    Hanna: Aha, det hade jag missat!
  • lurksmulan
    Hanna: Ha ha, jag orkade inte läsa allt det där i ärlighetens namn. Det var så mycket siffror och jag har stirrat på siffror hela dagen, så jag bara skummade igenom (utan att fatta nåt uppenbarligen).
  • lurksmulan

Magda: Oj vad din mage har växt! Jättestor skillnad mot förra veckan!

Jag var och köpte en ny mammatröja idag. En rosa omlott på Lindex. Inget speciellt men jag är så trött på att ha typ 4 tröjor att byta mellan.

Jag började fota magen i v. 12 den här gången. Från förra gången har jag bara ETT kort (v. 40) och det är så trist, jag hade intentionen att fota varje vecka men det blev aldrig av.

Min man är iväg och kollar på fotboll och Laban sover så jag ska nog försöka hoppa i badet!

• lurksmulan

Juster och Jazzy: Jag provade just den toppen på Gina Tricot idag och den satt inte klokt! Jag vet inte om jag är akut felskapt, men jag fick liksom fyra bröst! Det uppskattas säkert av någon, men inte av mig.
    Jazzy: Vi var i Skärholmen och handlade, men jag vet att de har större utbud i Kungens Kurva, vi hade bara inte tid att åka till båda ställena.

Så, nu har jag burit en skrikande 2-åring och fått världens sammandragningar. Hur kul som helst.

Vet någon ett bra recept på pizzadeg förresten? Typ stor som en ugnsplåt, och som räcker till två plåtar?

Vi var och klippte Laban nu för en stund sen. J är fortfarande på fotboll och vet inget. Men han lär upptäcka det för L är helt blå i håret!

• lurksmulan

Eh, den som var skuren under brösten, som jag trodde. Den gula som du pratade om.

• lurksmulan

Herregud i himlen! Än är inte den sista idioten född, som J brukar säga!

Svar på tråden Pladdertråden!