Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Jag får inte länken att funka!

Jag var helt däckad igår. Kom hem vid 19.20 från jobbet, åt middag, tittade på antikrundan, somnade 21.15.
    Sen vid 1 inatt var jag uppe för jag fick för mig att en av våra katter var ute och då såg jag en hund rusa förbi helt ensam ute på gatan! Det kom ingen ägare och jag stod där en stund! Men jag var så trött och förvirrad att jag gick och la mig igen.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • lurksmulan

no: Ha ha, det roligaste är att sen somnade jag om och drömde att det var en räv!
    Men jag tror att det var en hund, först trodde jag att det var min mammas hund nämligen, en svart cockerspaniel. Men jag såg att det inte var det, men det var samma storlek.

• lurksmulan

Och jag surar för att min tidigare antydan till mage nu har svällt av totalt och jag ser enbart tjock och bilringig ut! Gråter

• lurksmulan

Jag dööööör av hunger!
    Visst, jag har ätit tre mackor, två singoalla-kakor och ett äpple idag, men jag dör ändå av hunger!

• lurksmulan

Magda: Åh det finns fler i världen som gillar ost och räksallad på macka! Just nu klarar jag inte av det men annars är det mums!

• lurksmulan

Jag känner bara mindre och mindre. Visst, idag har jag mått tokilla för att jag ätit dåligt hela dagen, men annars... nada!
    Vecka 13 närmar ju sig och det är ju då den "läskiga tiden" börjar då man kanske inte känner så mycket.
    Jag hoppas på det.
    Det sträcker lite i ligamenten när jag reser mig och jag är väldigt trött och hungrig hela tiden... jag kanske bara ska sluta gnälla?!

• lurksmulan

JUSTer: Jag som inte brukar vara sån har fått för mig att jag kommer gå omkring här och tro att jag är gravid och så kommer jag till rutin-ul och upptäcker att magen är tom.

• lurksmulan

Mina bröst är helt klart gravida!
    Dels ömmar de, och dels ser de ut som när jag ammade, brösten står ut lite på något vis (alltså hela vårtgårdarna är utdragna).
    Det var nog nåt sånt jag såg innan jag plusade och tyckte det såg underligt bekant ut.

Välkommen Thezzis!

• lurksmulan

Så ömma är inte mina bröst, men det gör jäkligt ont om man petar på bröstvårtorna.

• lurksmulan

Mina bröst är väl lite mer fylliga nu kanske. De var ganska ledsna efter amningen kan man säga. Nu har de väl piggat på sig.
    Jag är bara glad om jag inte måste köpa större, har E-kupa nu och det är svårt nog att hitta bh!
    Jag har lite ådror på brösten, men de kommer och går.

Svar på tråden Pladdertråden!