dålig andedräkt
hur ska man göra om man tror att man lider av dålig lukt ifrån munnen, borstar tänderna kör med tandtråd kör med munvatten men ändå blä
tror att det kan komma ifrån magen
har ngn något tips
hur ska man göra om man tror att man lider av dålig lukt ifrån munnen, borstar tänderna kör med tandtråd kör med munvatten men ändå blä
tror att det kan komma ifrån magen
har ngn något tips
Det är jätteviktigt att antingen borsta eller skrapa tungan VARJE MORGON OCH KVÄLL, vissa får dålig andedräkt av mjölkprodukter, det får dem att lukta skit rent ut sagt... testa att hålla dig borta från mjölkprodukter ett tag? finns ju mjölksubstitut som t.ex soyamjölk...
Anonym (plopp):
jag får samma sak.. det beror på att skit samlas i håligheter i tonsillerna... blir oftast så efter att man ätit något med mjölk i.. eller saker med grötig konsistens....
det enda som hjälper är att gurgla efter maten... och att undvika mjölk..
läkare vägrar att operera bort tonsillerna pga detta problem.. fördjävligt.. jag vet!
SB 12 kan man alltså bara köpa hos tandläkare?
Men om man stoppar ner en örontops så kräks man väl eller sitter de inte så lång ner
kan bero på kosthållningen,
Är det på sidan om den lilla "snoppen" som man ska pilla. Jag provade och det luktade illa men det var inget gojs som kom fram.
nej... tonsillerna ligger på sidorna långt bak i halsen, det är där de vita plopparna kommer
Googla halitos.