• SofiaOlava

Varning för NetonNet!

HAHAHAHAHAAAAAAAA!!!! jippi! nu blev jag glad!!! (mitt i förödelsen) JAG ÄR INTE ENSAM!

Vi köpte en dator från Netonnet i augusti.
    *när den kom funkade den ej
    *de skickade en reparations dvd efter tusen samtal och 1.5 vecka, det hjälpte ej.
    *de skulle skicka en avi så vi kunde skicka in datorn på service, de glömdes bort och vi fick vänta 2.5 veckor innan de personligen kom och hämtade datorn...
    * servicen tar 2 veckor- sen får vi tillbaka datorn, den funkar halvbra, cd-romen hittas ej osv. efter 2 dagar slutar datorn att fungera...
    *efter en vecka skickas datorn in igen, vi får tillbaka den efter 2.5 veckors tjat och samtal med net on net varje dag, med förklaringen att saker satt löst inne i datorn... (hmmmmm, vems fel kan det vara..????)
    *Datorn funkar!!!!!! men inte ljudet... i hela 2 dagar! sen dör den igen... Ringer ytterligare en gång, nu ska vi få en ny, men först ska "killarna på vår service avd kolla att det inte är våra fel att datorn inte funkar."

Det är nu 2 veckor sen jag skickad ein datorn för TREDJE gången de skulle höra av sig både via mail och telefon och berätta vad som händer, men ingen har hört av sig än...............

SÅ JAG HÅLLER MED TS!

HÅLL ER IFRÅN NET ON NET OM NI KAN!!!!!

Svar på tråden Varning för NetonNet!