• Tristanya

Varning för NetonNet!

jag jävlades med en mobil jag köpte på Onoff för några månader sen! köpte den o den fungerade utmärkt tills den helt plötsligt började hänga sig och bete sig undelrigt! jag lämnade in den och fick ett brev till svars att JAG hade vatten/fuktskaat den och jag blev helt ställd! något sånt hade jag ju självklart inte utsatt min mobil för!
    ringde SonyEricsson och frågade om inte deras telefoneer skulle hålla för mer (att dom då skulle kunna vara utomhus om det regnar, men han menade att den fuktighetsskillnaden kunde skada mobilen.. skumt tycke jag)
    hur som helst, jag själv skulle få stå för "genomsöknigen av felet".. men jag stod på mig o sa att jag INTE hade utsatt den för fukt och jag slapp betala de 400kr som "genomsöknigen" skulle kostat! tror dom på affären tyckte det var konstigt att den blivit som den blivit och att jag stod på mig så pass mycket och att jag därför slapp betala.. eller så gjorde dom fel..
    men jag fick telefonen och den fungerade inte att slåt på! gick tillbaka o sa att när jag lämnade in den så fungerade telefonen, den gick att slå på men inte nu! det är alltså DOM på "reparationen" som förstört min mobil!
    men jag fick ut pengar för mobilen så jag köpte en LG istället o den har fungerat problemfritt!

så det hjälper verkligen att stå på sig! och kunden har ju ALLTID rätt!

Svar på tråden Varning för NetonNet!