• Annikaa

Positivt gravtest efter 10 min, någon?

Jag vet, ett test som visar positivt efter tio minuter är ogiltigt. Men jag kan inte låta bli att hoppas.. Jag tog testet och det visade inget, men jag lämnade det på handfatet.. ca 20 minuter efter visade det svagt positivt, något jag inte upplevt förrut. Ska testa igen om ett par dagar.. men tills dess..någon som har liknande erfarenheter? Var ni/var ni inte gravida?

*Hoppas på svar*

• Svar på tråden Positivt gravtest efter 10 min, någon?
  • Annikaa

Netriosa: plussade du för ett par dagar sedan?

• Netriosa

Annikaa:
    ja, jag plussade i fredags, 15/12

• Annikaa

Netriosa: GRATTIS!!!! Väntan på plusset känns som en evighet.. men det kommer nog en tid för mig oxå!

• Netriosa

Annikaa:
    Tack så mkt Och visst känns det som en evighet! Trodde aldrig vi skulle få uppleva ett mirakel till när vi fick kämpa så länge. Men när man minst anar det så dyker det upp på stickan
    Har ni försökt länge?

• Annikaa

Nej egentligen inte länge alls, men min mens börjar ordna till sig lite så då tänkte vi att vi kunde börja på allvar.. *förväntasfull*

Ska ni berätta för familj kring jul eller hålla plusset för er själva?

• Netriosa

Annikaa:
    För vänner har vi berättat men för familjen väntar vi med tills efter paketöppningen dagen före julafton (min sida av familjen) och på julafton (makens sida av familjen)...sen blir det väl en gång till på juldagen då vi ska till mina morföräldrar

Vilken dag är du på idag i cykeln? Vet du om när du hade äl?

• Annikaa

Jag har ingen aning vilken dag i min "cykel" jag är men jag tror jag hade ägglossning runt den 10:e december..(är ganska säker). Det är liiite tidigt att testa nu.. men jag kunde inte riktigt hålla mig..

• Annikaa

Någon annan med liknande erfarenheter?

• danitra

Mitt plus kom väl efter 12-13 minuter om jag inte minns fel.

Rätta mig grammatiskt om du vill - jag vill utvecklas!
  • snappi81

Fick oxå ett plus när tiden gått ut på testet, har alltid fått blanka minus annars.. även flera timmar senare. Men denna gången fick jag det men vågade inte lita på det, testade 2 dagar senare å då va det ett stort fet plus innan kontrollstrecket äns va framme.. så jag hoppas det är likadant för dig!! lycka till

Svar på tråden Positivt gravtest efter 10 min, någon?