Kläder till hundar varför????
Har en JRT som är väldigt frusen av sig. Kalla vinterdagar behöver hon faktiskt ha något på sig för att inte frysa. Då tycker jag det är roligare om det är något som är snyggt :)
Har en JRT som är väldigt frusen av sig. Kalla vinterdagar behöver hon faktiskt ha något på sig för att inte frysa. Då tycker jag det är roligare om det är något som är snyggt :)
Om min hund fryser och behöver något plagg på sig så ser jag gärna att det är snyggt också. Vad spelar det för roll? Det fyller ju samma funktion. Säg så till alla som har barn då också. Varför har inte alla barn bruna likadana kläder på sig för. Det borde ju vara det smidigaste. Inte behöver flickor i 1 årsåldern jeanskjol på sig, eller?
Läs mitt inlägg igen..... om hunden ändå måste ha något på sig för att frysa varför kan då inte vara snyggt också?
Jag tror faktiskt inte min hund lider för att hon får ha en mjuk och go tröja istället för ett täcke. Det där är ju bara fånigt! Tycker verkligen att man kan jämföra med barn.
Som Nybebis skrev vad är det som säger att hunden lider och inte barnet. Varför får barnet vara en modeaccesoar? Tillägger att man hund inte är en modeaccesoar bara för att hon har en snygg tröja istället för ett fult täcke!
Har sett småflickor och pojkar i jeans och de kan ju inte röra sig ordentligt.. är det bättre??
Jag har ett täcke när det regnar..... men det behöver jag inte använda så ofta eftersom det är när det är snö som hon fryser.
Därför att jag försökte göra en jämförelse då alla reagerar på hundar men inte på barn.
Nä men jag kommer fortsätta att använda snygga och användbara kläder till min hund eftersom hon behöver det. Tycker inte att det ena utesluter det andra. Har du problem med det så behöver du inte titta på min icke-lidande hund.
Nej verkligen inte och det är det jag försöker säga till dig!