Inlägg från: Blomsterpinglan |Visa alla inlägg
  • Blomsterpinglan

Kläder till hundar varför????

Det känns som att allt går i trend just nu... Är det inte hundkläder så är det hängsmycken till mobiler, stora hundar och nu små hundar (tycker dock att hysterin har minskat lite).

Tyckre att det kan vara sött med kläder på hundar i utklädningssyfte, alltså för stunden. Min stora hund har tomtekläder och min lilla hund har en renutstyrsel som vi har fotat och använt som julkort.
    Men sen går det alltid till överdrift i vissa fall.

• Blomsterpinglan

Men då mina hundar är känsliga för kylan blir det jackor om vintrarna.

• Blomsterpinglan

Men det finns ju extrema människor. Det gick nå program på tv om de som klär hundar, målar klor osv, behandlar som som människobarn (vicket inte är dumt i sig, MEN ÄNDÅ).

• Blomsterpinglan

Har en Welsh Springer Spaniel hane som e 4 år och en liten jackrussel/tax-tik som är 2 år. Ett riktigt radarpar!

• Blomsterpinglan

Meh det va ju det jag menade.

• Blomsterpinglan

det skiljer väl inget mellan dessa plagg, två framben som är täckta kanske?;)

Nämnde jag att min lilla har svarta tasskyd, "skor"?

• Blomsterpinglan

Det är jag som är lite svårförklarad av mig bara..hehehe

• Blomsterpinglan

Det som kan vara lite roligt är att verkligen se på när vovven använder tasskyddet första gången. Dom lixor hoppar på tre ben och går konstigt. Min lilla ficka jag bära ut och sätta i snön, hon gillade inte tasskydden i början,men hon blev van efter två dagar, inga blodiga tassar mer!

• Blomsterpinglan

babyblomma

Veronica, du har så mycket dubbel moral så det finns inte..
    Din hund springer ju runt med kläning, smycken och målade naglar

ehh va? vad har jag missat nu då?

• Blomsterpinglan

Jahaaa!! Jag tänkte, nu har hon fått fnatt! Hajjade ingenting! Men dåså,va kul med så myckeet kärlek här inne då!!
    hahahaha

Svar på tråden Kläder till hundar varför????