Inlägg från: babyblomma |Visa alla inlägg
  • babyblomma

Kläder till hundar varför????

Ja jag förstår att visa hundar fryser, men varför kläder då det finns täcke som fyller den funktionen..
    Kan inte förstå varför man smyckar ut den som en baby och tror att hunden tycker om det...Visa kläder som hundägaren använder är bara så kallat söta och fyller ingen funktion över huvudtaget..
    Om man nu vill hålla på att smycka ut sina djur så kan köpa sig en docka och leka den istället.
    Täcken förstår jag men inget annat

• babyblomma

Hur kan du jämnföra kläder på ett barn och hund???
    För mig är det patetiskt om man klär på sin hund och tror att det är en mode accesoar....
    Jag är emot att pryda sin hund med kläder och annat då det faktiskt är ett djur och ingen docka....

• babyblomma

Då kan du läa mitt inlägg igen
    Om du nu använder din hund som en mode accersoar och pryder den med en massa docksöta kläder så JA jag tycker det är fel...Hundar inte föda för att användas till en mode pryl då det fáktiskt är ett djur...Jag tycker inte att tröjor är snyggt på en hund utan täckena är både snygga och fyller en bra funktion....MIn åsikt

• babyblomma

För mig ä'r det patetiskt att klä på sin hund för att den ska vara söt, täcken är bra men kläder är något som vi människor använder för vi tycker det är söt..INTE HUNDEN

• babyblomma

Mallansprallan
    Men jag föredra täcke på en hund för JAG tycker det är både snyggare och fyller en bättre funktion...
    Håller din tröja för regn och blåst????

Men som sagt det är min åsikt och alla är vi olika, kan inte påstå att jag använder mitt barn till en mode docka heller...

• babyblomma

Har jag sagt det??
    Men jag använder jeans på min son då vi ska bort, men dom är mjuka jeans så det lider han inte av...

Kan fortfarande inte förstå var barnen kommer in i bilden, utan det handlar om hundar och inte barn..

• babyblomma

Men jag tänker inte disskutera barnkläder då jag startat en tråd om hundar

• babyblomma

GUd vad du tar åt dig, är din hund en mode pryl för dig????
    Men men jag man inte hålla sig till ämnet så kan det va..

• babyblomma

Har jag sagt att din hund lider??NEJ
    Utan jag är emot det och kommer aldrig klä på mina hundar något i klädväg om det är inte fyller en sådan som JAG vill ha...
    Jag tycker att använder  sin som en MODEPRYL så kan man skaffa sog en docka att leka med...

• babyblomma

annika11
    Alla är vi olika och inga kläder kommer någonsin komma på min hund, men ett täcke och tass skydd för saltet är ok FÖR MIG..INGET ANNAT..

• babyblomma
    AgainstMe
    Precis som jag menar, vem fan vill smycka sin hund som Paris hilton...
    Det är djur och inga modeprylar...

• babyblomma

Vem går naken??Möjligen en kinesisk naken hund men ingen annan....

• babyblomma

cåbra
    ja du har hår men ingen päls, hundar päls pågrund av ett v vist syftet att dom ska slippa bära kläder..Men som sagt VISSa raser kräver att bli täckade pågrund av oss människor..

• babyblomma

Cåbra:
    Vad ville du veta mer än det Veronica skrev till dig, det hon svarade står för mig med

• babyblomma

alla barnen hade kläder på sina hundar utom jan för han hade en banan

Jag hade/har Fulla poäng i alla betyg
Svar på tråden Kläder till hundar varför????