Inlägg från: öland30iår |Visa alla inlägg
  • öland30iår

Virusprogram

Ursäkta TS att jag frågar i din fråga,
    men hur funkar det egentligen att ha ett utländskt virusprogram? Jag känner mig lite tveksam när jag inte får infon på svenska när jag reggar mej o så??

Sen undrar jag om datorn blir slö av virusprogrammet ni rekomenderar, hade ett förut men datorn blev så slö orkade inte sitta o vänta innan den analyserat varje mail o fil så jag tog bort det!

• öland30iår

Har provat avast.com som första rekomenderade där upppe, men avinstallerade det efter en vecka, så himla slö blev datorn, tog 20 min innan jag kunde börja jobba på datorn, det har inte jag tid med!!!

Frågan är vad jag ska testa istället? Vill ha ett som inte slöar ner alls, om det finns....?

• öland30iår

Tacksam om du kunde lägga ut länkarna annars blir de svåra att hitta...
    Tack!

• öland30iår

Gratis program ville jag ha nod 32 kostade ju över 400 efter bara 1 månad!!!!

• öland30iår

Jag har tele2 det kstar 39 kr i månaden o lägga till det, ville helst ha gratis...

• öland30iår

Fattar ingenting av de där länkarna????

• öland30iår

Jag menade av sidorna när jag redan kommit fram....allt på engelska o inte alls lätt att komma rätt. Nä jag försöker nog få hit ngn som kan ladda ner hela programmet ist. det fungerar inte alls....

Svar på tråden Virusprogram