• Anonym

spännande upplevelse i bastun

Häromveckan hamnade jag på efterfest. 8-9 personer och jag var ensam tjej. Killen vi var hos har bastu så några av oss satte oss där. Jag bytte om diskret och hade handduk runt mig. Flera av killarna var dock inte blyga utan var nakna och jag kände hur jag också ville klä av mig, det var väldigt sexuell stämning i luften. När jag gick ur bastun slängde jag handduken och ställde mig i duschen och gick sen omkring naken ganska länge och torkade mig innan jag tog på mig trosorna. Jag kände hur varenda kille kollade på mig och blev kåta, såg hur flera fick stånd. Kände mig så otroligt sexig och porrig. Det hände inget med någon, men jag har fantiserat mycket om detta efteråt.
    Nån som varit med om nåt liknande?

• Svar på tråden spännande upplevelse i bastun
  • Anonym

Lite nyfiken! Sa de ingenting när du gick omkring naken?

• Petrus

En fin upplevelse, förstår jag.

Jag har märkt att en del tjejer mår bra av att vara ensam tjej i en bastu med flera killar. På nått sätt verkar det som om tjejerna självförtroende får en ordenligt knuff framåt, särskilt om några killar får stånd.

Kanske alla kvinnor nån gång skulle basta med bara män?

• Anonym

Jamen då måste man väl vara en riktig kalaspingla?

• Petrus

Du behöver inte alls vara en kalaspingla. En del kvinnor har bröst. Andra kvinnor har rumpor. Det brukar alltid finnas nått som intresserar män.

• Anonym

Jag har då aldrig intresserat någon man, så jag skulle inte tro att en enda man skulle tända om jag så vore enda kvinnan de sett på 1 år

Varför är män så dåliga på att visa uppskattning?

• Petrus

Att få stånd i bastun är den finaste koplimang man kan ge en kvinna. Du får nog gå in i någon herrbastu någon gång.

• sweetmommy

Hade de flesta av killarna kanske en tjej där hemma som väntatde på dem? Jag menar när det inte blev något mer... =) Du vet väl att killarnas "lilla hjärna" i vissa fall är självtänkande.

• Anonym

Jag fattar inte hur du vågade. Jag tycker det är pinsamt när män visar sin uppskattning.

• Anonym

Varför skulle det vara pinsamt? Det var en underbart laddad, kåt, stämning. Jag fantiserade mycket om det här när jag kom hem, kan jag säga.
    En del har flickvänner, andra inte. Men det var ingen av dem jag var direkt tänd på. Flera är ju nära kompisar till mig, fast vi har aldrig sett varandra nakna förut.

• Anonym

nåja enligt min mening så är det en aning lösaktigt...

Svar på tråden spännande upplevelse i bastun