• Anonym

spännande upplevelse i bastun

Häromveckan hamnade jag på efterfest. 8-9 personer och jag var ensam tjej. Killen vi var hos har bastu så några av oss satte oss där. Jag bytte om diskret och hade handduk runt mig. Flera av killarna var dock inte blyga utan var nakna och jag kände hur jag också ville klä av mig, det var väldigt sexuell stämning i luften. När jag gick ur bastun slängde jag handduken och ställde mig i duschen och gick sen omkring naken ganska länge och torkade mig innan jag tog på mig trosorna. Jag kände hur varenda kille kollade på mig och blev kåta, såg hur flera fick stånd. Kände mig så otroligt sexig och porrig. Det hände inget med någon, men jag har fantiserat mycket om detta efteråt.
    Nån som varit med om nåt liknande?

• Svar på tråden spännande upplevelse i bastun
  • Michaela83

U go girl! :)

Wilma 17/11 -05, och BF 22/6 -07
  • Anonym

men är inte killarna som var nakna lössläppta då med? varför är det värre att hon var naken än att killarna var det?

• Anonym

Usch vad löjliga en del är här...
    Tråkigt att man inte kan skriva och berätta om en rolig erfarenhet utan att en massa svartsjuka tjejer, med uppenbart dålig självkänsla, blir som galna. Hallå?! Min man skulle gärna få basta med en naken tjej. Jag litar på honom! Vad gör det då? Nej, sluta vara så dömande och erkänn att ni bara är avundsjuka för att ni aldrig vågat själv!
    Tyckte det lät spännande och modigt gjort!! :)

• Anonym
    Anonym skrev 2006-12-26 20:35:12 följande:
    Usch vad löjliga en del är här...Tråkigt att man inte kan skriva och berätta om en rolig erfarenhet utan att en massa svartsjuka tjejer, med uppenbart dålig självkänsla, blir som galna. Hallå?! Min man skulle gärna få basta med en naken tjej. Jag litar på honom! Vad gör det då? Nej, sluta vara så dömande och erkänn att ni bara är avundsjuka för att ni aldrig vågat själv! Tyckte det lät spännande och modigt gjort!! :)
    Skriver under på den

Egentligen skulle väl karlarna haft så mycket vett att inte titta eller att självmant ha gått ut från bastun'et, allt i enlighet med sina kvinnors önskemål. *Asg* eller hur?? -Ironisk.
  • Anonym (hmm)

Hade min gubbe blitt kåt av att se en naken tjej i bastun så skulle det ju inte vara helt fel om han tog med lusten hem till mig...

• Villavillerkulla

TS kan väl för sjutton inte stå till svars för om killarna i fråga har tjejer eller inte ? Det är väl deras problem !!

Häftig upplevelse TS

Mammas sötaste kille - Isak 060221
  • Mange79

Kom igen nu!! Varför är alla så bittra och klankar ner på trådskaparen? Ur min synvinkel har hon inte gjort ett enda fel.

5 killar tar sig friheten och badar bastu nakna, ska då tjejen tvingas bära badlakan för att hon är tjej? Hon tog ju "seden dit hon kom" och kastade kläderna hon med och dessutom fick hon tydligen uppskattning från killarna... Förstår att det kändes guld!!

Bra att du vågade basta med 5 killar ensam, bra att du kasta handduken och bra att du fick trevlig respons. Du lider inte av det (du verkar fått en kick t.o.m) så därför är det inget fel och du SKA ta vara på din "kick"...

• Anonym

Plus någon av dem gick säkert hem och runkade och tänkte på dig i duchen... det är ascoolt...

• Michaela83
    Anonym skrev 2006-12-26 20:35:12 följande:
    Usch vad löjliga en del är här...Tråkigt att man inte kan skriva och berätta om en rolig erfarenhet utan att en massa svartsjuka tjejer, med uppenbart dålig självkänsla, blir som galna. Hallå?! Min man skulle gärna få basta med en naken tjej. Jag litar på honom! Vad gör det då? Nej, sluta vara så dömande och erkänn att ni bara är avundsjuka för att ni aldrig vågat själv! Tyckte det lät spännande och modigt gjort!! :)
    Bra skrivet.. :)
  • Michaela83
    Anonym skrev 2006-12-27 01:34:43 följande:
    Plus någon av dem gick säkert hem och runkade och tänkte på dig i duchen... det är ascoolt...
    Varför vara anonym??!
    Vågar du inte stå för din åsikt??!
Svar på tråden spännande upplevelse i bastun