Hur mycket tjänar ni?
Nyfiken...
Hur mycket tjänar ni i månaden, och vad jobbar ni med?
Nyfiken...
Hur mycket tjänar ni i månaden, och vad jobbar ni med?
anonym(lyxigt) ursäkta att jag frågar men kan ja få nr till din chef så jag kan få söka jobb *ler* på riktigt alltså fett bra betalt grattis till dig! =)
Har jag ingen aning om. Jag jobbar kommunalt i Göteborg
jobbade innan i en kiosk fick ut ca10-16000 utan ob all mat o dryck gratis,godis mm + taxiresor betalda av chefen när jag jobbade kväll(fanns inga bussar har ej körkort o de andra hade bil)
e mammaledig nu
...jobbar som syrra, är 35 år och har jobbat i 5 år och har futtiga, mesiga 20 450 kr/månad...visst tillkommer ob, men det jobbar jag ju för också. Tänker inte stanna i den här branschen, det är ju sjukt. Att jag som har ansvar för liv och död har mindre än många av er här med mycket mindre ansvarsfulla arbeten...!
Hmm... är mamma så det blir väl 0 kr eftersom vi inte tar ut mina föräldra dagar heller
27500 kr månaden inklusive ob...plus bonus 2ggr per år
Arbetar som processoperatör... Lungt...mest övervakning
35000 kr/mån. Jobbar som applikationstekniker. Har jobbat som det i 6 år. Bytte precis arbetsgivare vilket gjorde att jag höjde lönen rätt skapligt .
Jobbar som handledare för personer med asperger syndrom och högfungerande autism på ett mindre företag som bedriver en typ av "daglig verksamhet" på en specifik arbetsplats. Min löän ligger på 19500, det är väl helt okej men jag är inte supernöjd, får se om en fast tjänste generarer mer pengar.
Min sambo jobbar med "research and development" inom läkemdelsbranchen och har en månadslön på ca 34000, därtill kommer även övertid (tyvärr), traktamente för resor (tyvärr), mobil, dator, 30 dagars semester samt en bonus på ca en månadslön per år.