Först + sedan blod???
Ja man får aldrig vara glad. Kan man blöda ljust rött och ändå vara gravid???
Ja man får aldrig vara glad. Kan man blöda ljust rött och ändå vara gravid???
greeneyes: Jag och många med mig har dock gjort det i v 7.
Idag på min riktiga testdag har jag fått ett superstarkt +!! Glad som jag var ringde jag för att beställa tid för ultraljud...men barnmorskan där säger att jag bara är i vecka 3!!!Jag har räknat ÄP=ägglossning och enligt familjelivs hemsida är jag i 5:e veckan.Enligt min klinik ska jag göra ultraljud 2 veckor efter testdatum...blir lite förvirrad.???Det verkar ju som vi räkanr helt olika...är det fler som fått göra ul 2 veckor efter testdatum?
Hur går det för dig TS?
Hej!
Har varit borta från pc ngra dagar, fortfarande starkt +, men har blött som mens hela julen.När försvinner + om det är missfall man har?? Skulle vara i v 5 om jag räknar rätt. Min klinik har julledigt till 8/1 så man lever väl i ovisshet tills dess. Tack för alla svar och godfortsättning till er!! Elin
Håll hoppet uppe, Elin! Det finns många som blöder flera ggr under sin grav.
Hoppas naturligtvis att allt är som det ska Elin 70.
Tyvärr är det så att man kan plussa upp till 9 veckor efter ett missfall så hade jag varit du hade jag åkt in till gynakuten och begärt ett vul...Har du ont?
kram
Hej Elin,
är i samma sits som du, testade den 23 och har sedan dess haft lite småblödningar, tog ett nytt test i går och det var fotfarande plus... jag avvaktar också tills min klinik är på plats den 8 januari. Har läst en massa dessa dagar och det verkar som om det är många som blöder i början, vi får hålla modet uppe tills vi vet!
När testade du?
Tack alla för era kloka och uppmuntrande svar!!! Jag har testat sedan 22 dec (+ i en vecka ,5 test) och bör vara i v 5 enl ÄG graviditets räkning. Haft lite molvärk som vid mens emellanåt. Kan man se något på VU så här tidigt??
Elin 70:Har ditt plus blivit starkare eller svagare?
Timtom: lika starkt hela tiden om inte lite mer markerad lodrät streck.