Missfall?
Fick liten gråaktig flytnng i natt. Jätte rädd för missfall. Det har onte kommit något mer. Tog för givet att missfall var på väg. Är det någon annan med grå /rosa flytning som inte fått missfall?
Fick liten gråaktig flytnng i natt. Jätte rädd för missfall. Det har onte kommit något mer. Tog för givet att missfall var på väg. Är det någon annan med grå /rosa flytning som inte fått missfall?
vet ni hur man får fram nr till kvinnokliniken i Västerås?
Nu har jag pratat med dem? dom tyckte jag oroade mig i onödan. Vanligt med rosa och grå flytning vid graviditet. Jag ska försöka tänka positivt och vänta och se.
Men visst är det svårt.
vet inte min senaste mens hadde jag den 9 nov men har oregelbunden mens så jag tror jag hade äl i borjan av dec. Men om man räknar från den 9 nov så är jag i vecka 6+1
Försöker tänka så och lugna min oroliga man. Vi fick ju missfall i maj också i vecka 5 el 6. men ska tänka positivt i stället.
När barnmorskorna säger att det är vanligt vad menar dom då. hur många prosent eller dyligt? någon som vet?
De grå och rosa flytningarna har slutat och har inte haft det på två dygn. Så just nu känns det som fara är över just nu. Är glad för varje dag bebben vill stanna kvar.
God Jul!!