Vad fick NI i julklapp?
Jag fick följande
Ny mobil
10 000 kr
Lade shave
Min favvo duchkräm och lotion
En sån man gör varma mackor i
Och en ur mysigt morgonrock..
Jag fick följande
Ny mobil
10 000 kr
Lade shave
Min favvo duchkräm och lotion
En sån man gör varma mackor i
Och en ur mysigt morgonrock..
Jag/vi??
4st par förbannade ljusstakar,,,,som om vi INTE HAR NOG AV DOM REDAN
.
Vi ville inte ha några julklappar.. Kan dom fan inte respektera det då??..Än att ge skitsaker som vi redan har fullt i huset av..
Vi SA KLART & TYDLIGT,,,ge inga julklappar om ni inte vill ge pengar. Annars så kan ni sponsra till adoptionen då det kommer kosta oss en hel del...
ChokladRosen. man "får" inte skriva/tycka så för då är man otacksam men jag förstår dig...
Fick inget alls.... Men ja bryr mig inte om det alls.. Huvudsaken va att ja fick fira jul med min son å att han fick klappar..
Jennie,,joho du det får jag visst skriva...
Jag är inte otacksam,, utan jag står för vad jag tycker. Jag säger samma sak VARJE JUL.. KÖP INGA JULKLAPPAR TILL OSS!!!!
Jag kan inte för allt i världen förstå vad det är så svårt att fatta med den meningen??
Att vill dom inte ge pengar så ger man inget alls!!!
OM vi inte uttryckligen sagt att det är något speciellt vi behöver till hemmet. Då är det en annan 5a...
CR, som sagt, jag förstår dig... Visst är det egentligen givaren som bestämmer vad den ska ge MEN vad är vitsen med att ge om man vet att gåvan inte kommer att uppskattas av mottagaren??
Jennie,, precis...
jag fick följande....
2 stora tomtar
en cd-skiva med patrik isaksson
sonens månadssten i silverhänge till halsbandet
sedan fick jag
2 nalletomtar
choklad med 100 kr
ihopp med sambon....
inte mycket men jag e supernöjd med allt
¤ En ostbricka m knivset till
¤ Bärbar telefon (två handkontroller)
¤ En pastakastrull
¤ Presentkort på 500:- (till gåstavar)
¤ Schampoo/Hårgele
¤ DVD-film
Sen tror jag inte det var ngt mer. Är supernöjd med allt.
Kram K.
Glömde att säga att det här var det jag fick, sen fick sambon en del oxå.
Jag fick en fridfull jul utan att härja runt till alla... BÄSTA KLAPPEN! Sen fick jag en tröja & en kjol å en peng som vi bestämt att vi ska lägga på en danmarksresa med barnen :) HELT UNDERBART!